Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York

Discussie gestart

Jobazz

Hoi allemaal,

In de zomer ga ik samen met vrienden naar New York voor 3 nachten. Ben eerder wel in NY geweest, dat was in 2004.

Hierbij wil ik aan jullie vragen of jullie daar iets meer weten over de lekkerste restaurant of gezelligste bar in New York. Of iets nog andere bezienswaardigheden (Ik heb bij de vrijheidsbeeld, Empire State Building, Centrale Park en Time Sqaure op bezochten)

Het zou wel erg fijn vinden als jullie een tips aan mij mogen geven zodat ik het alles ga noteren  patriot

Nogmaals bedankt, Amerika-fans!  ^-^
#1 - 26-02-2014, 16:54 uur

B-man

 welkom

Ik zou als eerste even het New York topic doorlezen. Hier staan honderden tips en reisverslagen in. Daar kun je vast vinden wat je zoekt, en meer......Succes met plannen alvast!
#2 - 28-02-2014, 15:39 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Wop

welkom

Ik zou als eerste even het New York topic doorlezen. Hier staan honderden tips en reisverslagen in. Daar kun je vast vinden wat je zoekt, en meer......Succes met plannen alvast!

Je vergeet wat ;-)   check this -> New York in vier dagen
#3 - 28-02-2014, 17:14 uur

B-man

welkom

Ik zou als eerste even het New York topic doorlezen. Hier staan honderden tips en reisverslagen in. Daar kun je vast vinden wat je zoekt, en meer......Succes met plannen alvast!

Je vergeet wat ;-)   check this -> New York in vier dagen

Om het nou zelf te zeggen....hoopte al dat jij het zou doen  ;) :D
#4 - 28-02-2014, 19:39 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jobazz

Oke is goed, dan zal ik het doen.... Afgelopen week was ik ff op vakantie... ;)

Thnx!
#5 - 09-03-2014, 17:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15