Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Noordoost USA 2008

Discussie gestart

USofA

Hier is ie dan, de reis die wij gaan maken dit jaar:

20-09: Amsterdam - NYC (Aankomst 15:00h)
21-09: NYC
22-09: NYC
23-09: NYC
24-09: NYC - Newark, NJ - Amsterdam, NY
25-09: Amsterdam, NY - Buffalo, NY
26-09: Buffalo, NY - Lancaster, PA
27-09: Lancaster, PA - Washington DC
28-09: Washington DC - Philadelphia, PA
29-09: Philadelphia, PA - Newark, NJ - NYC
30-09: NYC - Amsterdam (Vertrek 21:00h)

Het wordt een kleine drukke reis, maar ik weet zeker dat dit haalbaar is.
De auto halen we op in Newark om de drukte in NYC te ontlopen.
#1 - 03-06-2008, 13:04 uur

deeyore

De tijd die je hebt in Washington is wel vrij beperkt. Wij zijn er een hele dag geweest en hebben de benen uit ons lijf gelopen om rond the Mall een paar gebouwen te bekijken.
Dit was al veel te kort en we komen zeker nog een keer terug met een ruimere planning. Washington is zeer de moeite waard, dus als je er meer tijd kan besteden is het alleen maar aan te raden.
#2 - 03-06-2008, 21:07 uur

PetraVS

Helemaal met Deeyore eens.  Ik zou een dag van NYC afhalen om in DC te besteden.  Waarom besteden jullie een nacht in Amsterdam, NY?  Kennen jullie daar mensen?  Je kunt anders zo doorrijden naar Buffalo.
#3 - 04-06-2008, 00:03 uur

USofA

Ja, tussen NYC en Washington kunnen we nog wat schuiven. Amsterdam lijkt me een mooie plek om te stoppen ivm eventuele files rondom Newark die onze reis kunnen vertragen. Mocht het erg meevallen allemaal dan rijden we gewoon door naar Buffalo.
#4 - 04-06-2008, 12:27 uur

Hans B

Hallo USofA,
in 2003 zijn wij met onze camper van New York naar de Niagara watervallen gereden.
In m'n reisverslag lees ik dat we om 1030 zijn vertrokken uit Teaneck (een wijk/voorstad van NY).
Wij zijn om 1900 aangekomen in Batavia en hadden 350 ml gereden (60ml vanaf de Niagara Falls).
Met een camper rij je niet heel erg snel, dus ik denk dat het voor jullie makkelijk lukt in één dag.
HAns
#5 - 08-06-2008, 10:42 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

USofA

Hey Hans,

Dank je. Het is toch altijd een beetje gokken hoever je kan rijden zo'n dag, maar met dit soort informatie kan ik zeker weten een betere planning maken.
Thanks ;)

Gr. Michael
#6 - 09-06-2008, 10:12 uur

PetraVS

Amsterdam is echt niets bijzonders, als je onderweg moet stoppen zou ik dan in de Fingerlakes region doen (bij Ithaca).
#7 - 12-06-2008, 04:02 uur

USofA

Ja, ik had al wat gelezen over Fingerlakes. Lijkt me leuk.
Gelukkig heb ik de optie om nog voor een andere overnachtingsplek te gaan. Of het wordt Syracuse of het wordt Niagara Falls. Ligt er een beetje aan hoe druk het wordt op de route.
#8 - 12-06-2008, 11:50 uur

USofA

We rijden dus in 1 keer door naar Niagara. 20 september vertrekt het vliegtuig, dus heb er zin in.
#9 - 21-08-2008, 16:55 uur

Pieter79

Ik las ergens anders dat je tot 4 oktober blijft??! Heb je al een nieuwe planning, m.a.w. blijf je overal langer of zijn er nieuwe gebieden of steden aan je trip toegevoegd?

Gr. Pieter
#10 - 21-08-2008, 16:59 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Mirjam

Hoi,

Een kleine tip voor als je in Lancaster bent. Wij hebben geluncht in Stoltzfus Farm restaurant en dat was helemaal geweldig. Fantastisch home cooked food, vriendelijke mensen. Ga wel met een lege maag. We betaalden toen 16 dollar per persoon. Je krijgt de kaart mee, maar je hoeft je zorgen te maken over wat te nemen. Ze serveren namelijk alles op de kaart en als je daarna nog honger hebt, kan je bijbestellen. All you can eat  >:D

http://www.stoltzfusfarmrestaurant.com/

Groetjes, Mirjam
#11 - 21-08-2008, 19:51 uur

nieuwenoord

In Lancaster mag je eigenlijk het Amish Farm and House niet missen!

Tja, ik vind het racen, zeker Lancaster en Washington DC zouden in mijn ogen wel een extra overnachting verdienen. Ieder zijn keus, maar wij hebben vorig jaar veel tijd in dit gebied doorgebracht (totaal 7 nachten Lancaster en Washington DC en omgeving). Aan drie nachten NYC hadden wij genoeg voor ons gevoel, veel gedaan en veel gezien.
#12 - 22-08-2008, 11:00 uur

USofA

Ik las ergens anders dat je tot 4 oktober blijft??! Heb je al een nieuwe planning, m.a.w. blijf je overal langer of zijn er nieuwe gebieden of steden aan je trip toegevoegd?

Gr. Pieter
Hoi Pieter,

Vergissing. 1 oktober komen we terug.

Bedankt voor jullie tips. Ik ga het onthouden :D
Ik kan dit jaar geen lange vakantie nemen, maar wilde toch even weg in september. Vandaar dat het een beetje doorrijden wordt, maar we willen zeker weten zoveel mogelijk in de reis opnemen.

Groetjes,

Michael
#13 - 22-08-2008, 16:38 uur

EvertK

De tijd die je hebt in Washington is wel vrij beperkt. Wij zijn er een hele dag geweest en hebben de benen uit ons lijf gelopen om rond the Mall een paar gebouwen te bekijken.
Dit was al veel te kort en we komen zeker nog een keer terug met een ruimere planning. Washington is zeer de moeite waard, dus als je er meer tijd kan besteden is het alleen maar aan te raden.

Yep... mee eens. Wij zijn er in 1999 3 volle dagen geweest en lang niet alles gezien. Daarom gaan we in 2009 wederom 4 dagen naar DC.....  ^-^
#14 - 25-08-2008, 21:41 uur
Lees onze reisverhalen op www.kippfamily.net en laat je reacties achter!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15