Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Northeast USA route

Discussie gestart

USofA

Hoi,

Ik ben een beetje aan de slag gegaan met het zoeken naar een leuke route voor Noordoost Amerika/Canada.
De route in m'n gedachte is: Boston - New York - Buffalo - Toronto - Detroit - Grand Rapids - Chicago

Mijn vragen zijn:
- Is dit een leuke route vol met prachtige bezienswaardigheden/attracties?
- Is het mogelijk met een huurauto Canada in te gaan?
- Hoeveel tijd kan ik hier het beste voor reserveren?

Alvast bedankt voor de antwoorden :D

Ter info: Ik ben al eerder in Amerika geweest, dus heb wel enige ervaring met routes, steden, etc.
#1 - 10-01-2008, 10:22 uur

Hans B

Ja je kunt met en huurauto van Amerika naar Canada en andersom.
Hoeveel tijd je er wilt verblijven is afhankelijk van wat je er wilt doen en hoelang je de tijd hebt.
Ik zie alleen Toronto en dat is wel een aardige stad.
Samen met (ik denk dat je ook de Niagara Falls bezoekt) zou ik er twee tot drie dagen voor uittrekken.

Hans
#2 - 10-01-2008, 13:14 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

USofA

Zeker weten dat de Niagara Falls op de route staan  ;)

Hoe zit het trouwens met het visum? Kun je gewoon Canada inrijden en op het moment dat je USA weer inrijdt, je paspoort laten zien met visum en weer doorrijden?
#3 - 14-01-2008, 12:25 uur

Hans B

Geen probleem, je krijgt een extra (Canada) stempeltje in je paspoort.

Hans
#4 - 15-01-2008, 14:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

USofA

Daar doe ik het voor :D
#5 - 18-01-2008, 16:12 uur

sandrochka

Geen probleem, je krijgt een extra (Canada) stempeltje in je paspoort.

Hans

Wij zaten met een bus vol amerikanen en werden als enige extra gecontroleerd! En dat was een paar maanden voor 11 september.
Ze namen onze pas mee in een hokje en moesten dus wachten. Dan voel je die ogen van de amerikanen wel op je rug branden.
Maar uiteindelijk niks aan de hand en heerlijk genoten van de waterval!

Sandra
#6 - 20-01-2008, 10:58 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

USofA

Ze namen onze pas mee in een hokje en moesten dus wachten. Dan voel je die ogen van de amerikanen wel op je rug branden.
Laatste keer dat ik zoiets mee heb gemaakt was toen we met school naar Tjechië gingen en er 1 jongen in de bus zat met een Fins paspoort.
#7 - 21-01-2008, 09:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15