Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NY Pass

Discussie gestart

ilssse

Ik ben even aan het uitzoeken hoe de NY pass werkt...
Klinkt allemaal erg goed! Ik bespaar er toch wel een hoop geld mee.
Maar mijn vraag is, mag je meerdere keren iets van deze pas doen?
Ik zou bijvoorbeeld wel een keer overdag en 's avonds op de top of rock willen. Kan dat?

#1 - 04-04-2009, 12:42 uur
May all your dreams come true...
Ilse

koosv

Interessant zo'n pas. Ik weet niet precies welke pas je bedoelt, maar ik heb zo het een en ander gevonden.

City pass:
Inside each New York CityPass booklet are five actual admission tickets
dus je raakt steeds het betr. ticket kwijt, eenmalig verhaal dus.

New York Pass
You can visit each attraction just once with the New York Pass. At the end of your validity period, the pass will expire and will no longer allow access to attractions. If, for example, you used a three day pass for the first time on Monday, your pass will cease working at the end of Wednesday, regardless of how often you have used it in between.

ook met deze pas kan je dus dezelfde dag niet nogeens naar binnen, je vermommen helpt niet, maar misschien kan je een extra stempeltje halen ? of de directeur lief aankijken, of juist heel boos.
het zijn krankzinnig grote musea zoals het moma.
ik kan me niet voorstellen dat je, voorzover je het overleefd hebt, een paar uur later nog een keer gaat. in madrid kan je bv in het thyssen museum (zeer aan te raden trouwens) dezelfde dag weer terugkomen, maar dat museum is , hoewel het vrij groot is,  veel kleiner dan het moma.

hier staan wat tips over moma http://gonyc.about.com/od/midtownmuseums/tp/moma_visit_tips.htm
of algemeen http://gonyc.about.com//od/museums/tp/Best-New-York-Museums.htm

Koos
#2 - 16-04-2009, 00:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15