Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NY pass/citypass of reserveren liberty island?

Discussie gestart

Jacqy

Ga in mei naar NY.We willen ook naar ellisisland en liberty island.Nu leek het me een goed idee om de nypass of ciypass te kopen,daar zit entree voor liberty island is.
Maar kwma op de site van libertyisland een kalender tegen waaruit bleek dat er maar beprekt aantal kaarten te koop is.Zou alleen voor 4 of 5 mei om 1000-1100 uur nog kaarten kunnen kopen nu.
Snap niet zo goed hoe het werkt.Als ik een citypass of zo heb, kan ik dan wel altijd terecht voor libertyisland of is er een limiet?
Want in dat laatste geval zou ik beter nu kaarten kunnen bestellen.
#1 - 21-04-2010, 20:39 uur

martinm

Wij zijn afgelopen december een aantal dagen in NY geweest en hadden de NY citypass, met de citypass kan je met de ferry naar Liberty Island en Ellis Island maar als je daadwerkelijk in het vrijheidsbeeld wilt moet je weer aparte kaarten kopen. Wij hebben dat niet gedaan maar gewoon een rondje over het eiland gelopen. Met de ferry ga je eerst naar Liberty Island en je kan dan als je uitgekeken bent opstappen op de ferry naar Ellis Island en daarna weer terug naar het vaste land.

Martin
#2 - 22-04-2010, 13:59 uur

Jacqy

Bedankt voor je antwoord,Martin.  :afro:
De kaarten die je moet kopen zullen dan de speicale kaarten voor het vrijheidsbeeld wel zijn. Kreeg opeens de zenuwen dat ik het niet goed deed,maar ben weer rustig,ha,ha.
Heb de NYpass gekocht,kunnen we overal gewoon in als we zin hebben.Lekker rondwandelen,wat atracties,musea en gebouwen zien en rondstruinen in de wijken....mooi vooruitzicht!
Morgen vertrekken we,het is lekker weer, en we hebben we ontzettend veel zin in!!!

Verslag volgt tzt wel .
#3 - 29-04-2010, 22:38 uur

martinm

Veel plezier in NY

Martin
#4 - 30-04-2010, 15:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15