Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Planning 2006

Discussie gestart

Wop

Ik heb allebei. ::)

Ha!

Ik kom tegen die tijd nog wel "in de lucht" , ben altijd in voor een (Hollands)bakkie en een paar goede tips van de omgeving..  ;)

#46 - 19-01-2006, 18:53 uur

Wop

Zojuist geboekt voor 28 & 29 Augustus totaal 240 Euro (incl) voor deze twee nachten in het centrum van NYC op loopafstand van Time Square.

Geen slechte prijs vind ik!

Hotel Pennsylvania ( zag er best goed uit)

Je kan boeken via http://www.hotelpenn.com/
#47 - 20-01-2006, 20:20 uur

Wop

Heb ik weer..

Wil ik een hotel boeken voor Williamsport Pennsylvania blijkt dat het meeste van de hotels de komende 3 jaar volgeboekt zijn vanwege de Little League ..

Citaat
>  Good Morning-
> Unfortunately, we are completely sold out from August 15th through August
> 27th.  The Little League Baseball World Series is held during this time.
> We sell out 3 years in advance.
> Thank you, 

> Jennifer Locey,CHA
> Holiday Inn Downtown Williamsport

Iemand een alternatief voor Williamsport met niet teveel extra of minder kilometers?
#48 - 23-01-2006, 10:57 uur

Jez

Nou, lekker dan!

Ehm, vooruit boeken? Apart, maar ok  ;) ;D

Even snel op MapPoint gekeken; Milton lijkt ook wel een redelijke plaats, met een State Park midden in het water:

Dat is maar 24 mile verderop; had je plannen om iets te doen in Williamsport, dan kan dat nog steeds!

Zal als ik morgen tijd heb nog verder voor je zoeken. Had je nog speciale wensen?
#49 - 24-01-2006, 00:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Nou, lekker dan!

Ehm, vooruit boeken? Apart, maar ok  ;) ;D

Even snel op MapPoint gekeken; Milton lijkt ook wel een redelijke plaats, met een State Park midden in het water:

Dat is maar 24 mile verderop; had je plannen om iets te doen in Williamsport, dan kan dat nog steeds!

Zal als ik morgen tijd heb nog verder voor je zoeken. Had je nog speciale wensen?

Ja, met de kids erbij boek ik graag vooruit.
En het werpt zijn vruchten af zeg , maar want anders had ik mooi voor het blok gestaan daar en Williamsport met de worldseries  ;)

Mijn oog is nu gevallen op een Days Inn in Lewisburg (klein stukje verder dan Milton)

Ik zal ook even kijken wat er in Milton aan hotels is. We willen graag een hotel met een zwembad ( hel liefst indoor ), omdat we die dag veel hebben gereden en de rest van de dag gebruiken om rustig aan te doen. (Maar je weet natuurlijk nooit wat je tegenkomt "onderweg")
#50 - 24-01-2006, 08:59 uur

Wop

Als je land op jfk en niet gelijk een auto nodig hebt dan kan je hetbeste een taxi nemen naar je hotel. Is niet de goedkoopste oplossing maar wel de meest geriefelijke. Ik zie in je planning dat je de laatste dagen ook in NY verblijft. Zoek je dan een hotel in Manhattan of ga je buitenaf zitten? Als je Manhattan gaat slapen dan kan je de auto ook weer makkelijk inleveren op Newark airport.

Yup,  maar een taxi kost ook rond de 40$ en dat tweemaal moet je wel meerekenen  ;) We verblijven de laatste twee dagen in het Pennsylvania hotel...
#51 - 25-01-2006, 17:22 uur

Wop

Mijn oog is nu gevallen op een Days Inn in Lewisburg (klein stukje verder dan Milton)

Het is (onder voorbehoud) definitief Days inn geworden. De reviews op www.tripadvisor.com zijn oke.

En Petra, als we in Vienna zijn kunnen we inderdaad wel even "hoi" zeggen  ;)
#52 - 01-02-2006, 09:59 uur

Wop

ZO de tickets en autovoucher zijn binnen  ;D Nu nog 6 maandjes w88  :( ...

Maar we blijven bezig met de voorpret en het zoeken van verblijfplaatsen. 

#53 - 15-02-2006, 12:58 uur
« Laatst bewerkt op: 15-02-2006, 14:19 uur door Wop »

Wop

Beste allemaal,

Over een maandje "mogen" wij weer naar de VS. Ik heb al een aardige planning en schema, maar toch onderwerp ik deze aan de deskundigen in dit forum.

Tips/ aanvullingen zijn dan ook van harte welkom!
We reizen met twee kids waarvan de jongste 20 maanden is en de oudste 6.

Gr,
Wop

Datum       Verblijfplaats/Route
14-aug-2006   ma   Amsterdam - Milaan - New York - Stamford
Vlucht naar Milaan om 07.20 uur. Vlucht naar JFK om 10.00 uur   "Aankomst JFK 13.00 uur. Categorie C klasse 4 deurs
Hertz auto ophalen (14.30 uur)"   Rijden naar Stamford naar Super8 motel.

15-aug-2006   di   Stamford - Providence - Boston (saugus)
Doorreis naar (-> Providence) Boston      John Hancock tower and observatory (Claredon street 200)  Prudential Center Skywalk

16-aug-2006   wo   Boston
Cape cod seashore?   Faneuil hall marketplace ( Quincy Market) Cheers Cafe   

17-aug-2006   do   Boston - Albany
Boston -> Albany   Altamont Fair

18-aug-2006   vr   Albany - Ithaca
Doorreis naar Ithaca (via Rotterdam)   Finger Lakes - Taughannock Falls -ROBERT H. TREMAN STATE PARK

19-aug-2006   za   Ithaca - Niagara Falls (Amherst)
Ithaca Farmers' Market  (9-2pm Saturdays at Steamboat Landing/Third Street)   Watkins Glen State Park   eind van de middag -Doorreis naar Niagara Waterfallen Maid of the mist  - Cave of the Winds

20-aug-2006   zo   Niagara Falls (Amherst) (Toronto)
Dagje Toronto - via dorpje Niagara on the Lake(Canada) Prime Outlets                          CN Tower   Niagara by night     Terug rijden naar Amherst (Hotel)

21-aug-2006   ma   Niagara Falls - Williamsport - Lewisburg
Rijden naar Lewisburg   Rusten    Zwemmen

22-aug-2006   di   Lewisburg - Gettysburg - Vienna (Washington DC )
Rijden naar Vienna (DC)   National Museum of American History

23-aug-2006   wo    (Vienna) Washington DC
Air & Space Museum   The Mall - Arlington

24-aug-2006   do   Vienna - Washington DC - Baltimore
Great Falls NP   Naar Baltimore . Fort Mc Henry bezoeken.

25-aug-2006   vr   Baltimore - Intercourse - Philadelphia
Baltimore Aquarium   Naar Philladelphia. Via Intercourse ( Amish)

26-aug-2006   za   Philadelphia
Sesame Place

27-aug-2006   zo   Philadelphia - Atlantic City
Philladelphia. Liberty Bell . Downtown.   Doorreis naar Atlantic City   Bezoek Thaj Mahal (Donald Trump)

28-aug-2006   ma   Atlantic City - New York City
Rijden vanaf Atlantic City Naar NYC. Bezoek Coney Island   "14.30 uur huurauto inleveren op JFK.  (Building 318
Postcode: 11430-9508 Jamaica) Airtrain naar Jamaica station. Met de LIRR (trein) Naar Penn Station."   Bezoek Empire State Building. Bezoek Times Square
29-aug-2006   di   New York City
Bezoek Ground Zero  / FAO Schwarz (5th ave) /    Children's Museum of Manhattan.   Bezoek (19.05) Baseball wedstrijd New York Yankees - Detroit Tigers

30-aug-2006   wo   New York City - Milaan
* Central Park   * Macy's (grootste Warenhuis) *Vertrek 14.30 Penn station, met LIRR (trein) naar station Jamaica. Met Airtrain naar JFK. Inchecken op vliegveld 16.00 uur (terminal 01)   Vlucht naar Milaan om 18.00 uur. Vlucht naar Amsterdam om 09.15 uur

31-aug-2006   do   Milaan - Amsterdam - naar huis
#54 - 12-07-2006, 14:41 uur

PetraVS

Ach jee, het ziet er nu toch naar uit, dat we jullie gaan missen :(.  Waarom had ik nu 3 augustus hier in DC in mijn hoofd voor jullie?  Wij komen de 24e terug uit Michigan, dus dan zijn jullie alweer op weg.  Volgende keer beter, maar ik ben wel heel benieuwd hoe jullie het Wolftrap Motel zullen vinden.
#55 - 12-07-2006, 16:59 uur

Wop

Ach jee, het ziet er nu toch naar uit, dat we jullie gaan missen :(.  Waarom had ik nu 3 augustus hier in DC in mijn hoofd voor jullie?  Wij komen de 24e terug uit Michigan, dus dan zijn jullie alweer op weg.  Volgende keer beter, maar ik ben wel heel benieuwd hoe jullie het Wolftrap Motel zullen vinden.

Jammer, een meeting is altijd leuk natuurlijk...

Ik laat je weten wat we van het motel vonden!
#56 - 12-07-2006, 17:03 uur

Jez

Ziet er gaaf uit, WOp, dat wordt een fantastische vakantie!
Ik heb nog 1 tip voor in Philly, wat je dochters (en jullie zelf) misschien wel leuk vinden: de Duck Tour
In een bus door de stad čn over het water. Ik heb het nog niet gedaan, maar het zag er erg gezellig uit.
Alleen dat liedje, dat krijg je voorlopig niet meer uit je hoofd.............  ;)
#57 - 12-07-2006, 19:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

PetraVS

Zo'n Ducktour hebben DC en Boston ook en het is inderdaad erg leuk, hoewel je geen erg uitgebreidde rondleiding krijgt.
#58 - 12-07-2006, 22:02 uur

Wop

Onze trip zit er weer op, mede dankzij tips vanuit dit forum hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Ons reisverhaal staat hier.
#59 - 05-09-2006, 15:44 uur

Njit

Onze trip zit er weer op, mede dankzij tips vanuit dit forum hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Ons reisverhaal staat hier.

Leuk verhaal met mooie foto's. Wat voor een toestel had je mee?

#60 - 05-09-2006, 16:26 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15