Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Prijzen hotels in Manhattan

Discussie gestart

Mariska77

Hallo!

misschien kan iemand mij vertellen: worden de prijzen van hotels in New York goedkoper als je kort van te voren boekt? Wij willen graag 4 dagen in Manhattan doorbrengen en hebben daar op zich best wel wat geld voor over maar als ik nu kijk voor eind augustus begin september 2011 dan zijn zelf de hostels aardig aan de prijs. Ook de hotels die als smerig worden bestempeld zijn behoorlijk prijzig. Als ik bijv 1 a 2 weken van te voren boek, zijn er dan nog wel kamers beschikbaar en worden ze goedkoper? ;) Iemand tips voor voordeeltjes en leuke hotels?

vast bedankt  :afro:

Mariska
#1 - 28-02-2011, 21:04 uur

Jez

Hotels in Manhattan zijn nou eenmaal niet goedkoop.Mijn ervaring met hotels in het algemeen is dat ze niet goedkoper worden, dichter bij de datum. Je kunt proberen via priceline.com een betere prijs te krijgen.
Of, als je echt wilt besparen, neem een hotel in New Jersey. Met het OV of een shuttlebusje ben je voor een paar dollar binnen een half uur in hartje Manhattan.
#2 - 28-02-2011, 21:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

martinm

Elke week/maand de prijzen checken, zie je een goede prijs dan boeken. Ik heb 1,5 jaar geleden ook eens te lang gewacht, 6 weken voor was een zeer goede prijs en 3 weken later was de prijs behoorlijk gestegen. Dus geen peil op te trekken.
Kijk op Expedia, Hotwire en Orbitz (en natuurlijk Priceline) voor goede deals.
#3 - 01-03-2011, 03:40 uur

Hans B

Definieer eerst eens even wat is veel, wat heb je er voor over om enkele dagen in Manhattan te verblijven.
Voor $50 zal het moeilijk worden, maar voor $100 kun je bij veel goede hotels terecht.
En dan is voor Manhattan toch niet overdreven veel.
#4 - 01-03-2011, 10:35 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Mariska77

bedankt allen, zo'n 100 dollar per nacht hebben we er wel voor over. Ik denk dat het inderdaad een kwestie is van de sites regelmatig raadplegen en toeslaan als the price right is ;D
#5 - 02-03-2011, 21:18 uur

Hans B

Bij Priceline.com kun je zelfs bieden op hotelkamers.
Heb ik in 2009 ook gedaan voor $75 + $10 (tax) had ik een 2½ster nabij Chinatown.
We sliepen daar 6 nachten. Mooi ding, was allemaal erg nieuw.
#6 - 03-03-2011, 16:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ellenB

Tip voor kamer in New York: neem de verdieping zo hoog mogelijk ivm geluiden van de straat. Wij zaten op de 4e verdieping en hebben genoten....... niet.
#7 - 08-03-2011, 14:37 uur

Mariska77

Dat is wel een hele goeie, door de jetlag heeft mijn man toch al best moeite om te slapen, laatste keer in Orlando sliepen we in de luchthaven maar dat waren geluidsdichte kamers :afro:

bedankt mensen voor alle reacties
#8 - 08-03-2011, 21:27 uur

Mariska77

We hebben een goed hotel gevonden in Brooklyn. Van de Starwoodketen opent hier in juni 2011 een Aloft hotel, soort designhotel, erg hip maar ook supermooi, verschillende metrostations in de buurt en wij hadden een mooie openingsaanbieding van 113 dollar per nacht, inclusief alle taxes en toeslagen. Deze aanbieding is inmiddels afgelopen en de pechvogels die nu de kamer willen reserveren betalen 256 dollar per nacht. We verheugen ons nu al op de walk-in shower en het rest and relaxation bed met egyptisch linnen ;D
#9 - 15-05-2011, 15:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15