Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Raften Ohiophyle

Discussie gestart

krmi

Hallo, tijdens onze rondreis door Northeast USA willen we met onze zoon van 15 gaan raften in Ohiophyle. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben benieuwd naar jullie reacties. groetjes Mirjam  :)

Reisschema North East USA 2009   
New York, NY
New York, NY
New York, NY
New York, NY
Hyannis, MA
Hyannis, MA
Braintree, MA (Boston)
Braintree, MA (Boston)
East Greenbush, NY (overnachting op weg naar Niagara)
Buffalo, NY (Niagara)
Uniontown, PA (Raften Ohiophyle)
Winchester, VA (overnachting voor de Skyline drive)
richmond, VA
Williamsburg, VA
Washington D.C.
Washington D.C.
Washington D.C.
Paradise, PA (Honkbalwedstrijd Phillies)
Paradise, PA (Lancaster)
New York, JFK NY



   
   
   
   
#1 - 09-08-2009, 00:50 uur

Jez

Ik weet niks van raften, maar ga je bij Ohiophyle ook naar Fallingwater?
#2 - 09-08-2009, 01:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

krmi

Heb ik wel in mijn schema opgenomen. Wij komen vanaf de Niagara gereden en zijn dus niet zo vroeg in Ohiophyle. Vond je het  zeer de moeite waard ?
#3 - 09-08-2009, 09:23 uur

Jez

Ik vond het zeker de moeite waard, maar nou ben ik ook een fan van FL Wright en ik vond het gaaf het gebouw eens in het echt te zien. Als je geen tijd hebt voor een tour door het huis, kun je ook alleen kaartjes kopen voor om het huis (en park). Je ziet dan ook veel, alleen natuurlijk niet de binnenkant.
#4 - 09-08-2009, 10:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15