Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Civil War

Discussie gestart

Freddytex

Williamsburg is wel te bezoeken met een rolstoel maar je kan de gebouwen niet in daar zij uit de tijd van de secessieoorlog zijn.Waar mogelijk zijn er wel aapassingen gebeurd.
Freddy
#16 - 29-08-2008, 18:36 uur

PetraVS

Anderen hebben al geantwoord, maar wonend in het gebied rond Washington kon ik niet stil blijven ;).  Het Manassas Battlefield, al eerder in dit draadje genoemd, is zeker de moeite waard.  Het is niet alleen het slagveld, maar ook een autorondrit, dus goed te doen met een rolstoel, en je kunt bij het bezoekerscentrum alle informatie daarover halen. 
Verder zou ik ruim de tijd nemen voor Williamsburg, Jamestown en Yorktown, want ook die omgeving is erg mooi.  Als je over de Chesapeak Bay Bridge Tunnel rijdt kom je een aantal natuurreservaten door en Assateague is zelfs een National Seashore met zijn wilde paarden.   
#17 - 30-08-2008, 22:28 uur

Johan

Beetje laat maar aangezien het de planning voor 2009 is kan reageren nog steeds geen kwaad!

Ik heb in 2006 zowel Antietam als Gettysburg bezocht en beiden hebben diepe indruk op mij gemaakt.
Ik gebruikte daarbij wel een luister cd waarmee je van punt naar punt rijd en uitleg krijgt over de plek waar je op dat moment staat.
Volgens mij zijn de parken aardig rolstoelvriendelijk vanuit de viewpoints bezien maar even het gras in wandelen das wat moeilijker natuurlijk.

Kijk op deze link voor een stukje wat ik over Antietam schreef (inclusief historische en eigen gemaakte foto's) www.verenigdestaten.info/gesch/oorlog/Antietam.html
En klik op deze link voor de door mij gemaakte Gettysburg foto's www.verenigdestaten.info/foto/Divers/Gettysburg/index.htm
#18 - 15-11-2008, 18:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15