Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reisplanning 2010 tips ...chicago - niagarra falls- philadelphia - washington dc

Discussie gestart

ellim

Hallo, wij zijn een familie met 2 kinderen 14 en 16 jaar, graag info en tips voor volgende rondreis. 
 welkom

Dag 1-2-3 Washington DC
dag 4 : washington dc - Baltimore
dag 5 : Baltimore : Six Flags
dag 6 : Baltimore  - Philadelphia
dag 7 : Philadelphia
dag 8-9  : Philadelphia - ?????  - Niagarra Falls : tips waar we best een tussenstop kunnen houden ?
dag 10 : Niagarra Falls
dag 11 : Niagarra Falls - Sandusky (Cedar Point pretpark)
dag 12 : Cedar Point
dag 13 : Cedar Point
dag 14 : Chicago
dag 15 : Chicago
dag 16 : Chicago

We hebben nog 1 dag over, waar zouden we deze best inlassen ?
Iemand info over Cedar point pretpark, is dit de moeite ?
We zouden in Chicago eventueel in de Nascar Chicagoland een duo rit doen, heeft iemand hiermee ervaring ?

Alvast bedankt voor de tips :afro: :afro:
#1 - 11-11-2009, 21:59 uur

Jons

Graag wil ik weten of het makkelijk is om een hotel te boeken als ik ergens
arriveer; b.v. Boston. Zijn er b.v. toeristenbureua s en helpen die je verder?
#2 - 04-12-2009, 17:06 uur

Jez

Welkom Ellim,

Ik begrijp niet zo goed waarom je vanaf de Niagara Falls helemaal naar Chicago rijdt. Je zit met deze route 3 lange dagen in de auto, terwijl je het in de 1e week te behappen houdt. In de buurt van Washington en Philly zijn nog zoveel bezienswaardigheden (wat dacht je van New York City!), dat ik deze keus niet zo goed begrijp.
#3 - 04-12-2009, 22:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

thieske

Elim,

Is het niet een ietwat vreemde stroomversnelling van dag 9 naar de Falls? Ik vind Philly Falls toch wel een aardige afstand om in een dag te overbruggen. Ik zou een tussenstop nemen om te overnachten en het iets rustiger aan te doen. Om vervolgens één dag bij de Falls te zijn. 's morgens aankomen, dagje falls (vooral canada) en de volgende dag weer door naar je volgende bestemming!

Verder weet ik niets over Cedar Point om een valide oordeel over te kunnen geven maar mijn ervaring met de staat New York is geweldig en een dag tussendoor? Ga eens de watervallen en de fingerlakes bezoeken?


Verder voor Joris,

Beetje off topic. Maar(M)hotels? Ik zou ze alleen in de grote steden van te voren boeken. Over het algemeen kun je buiten het hoogseizoen en ander bijzondere dagen gewoon bij (M)hotels binnen wandelen.

#4 - 06-12-2009, 10:43 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15