Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

restaurants

Discussie gestart

Daan1

Wij gaan vanaf 17 september voor een maand naar New England. We willen eten in leuke goedkope restaurants, dus geen McD enz.
Wie kan ons iets aanbevelen.
Daan en Jeannine
#1 - 18-07-2009, 09:58 uur

PetraVS

New England is nogal groot, misschien kun je jullie globale route aangeven? 
#2 - 18-07-2009, 23:08 uur

Daan1

Ja dat  is waar, dat bedacht ik mij ook toen ik het al had ingezonden. Wij verblijven in de volgende plaatsen:
Start is in Washington(Alexandria), daarna Lancaster(PA),Williamsport(PA),Niagara(ON),Canandaigua(NY),Old Forge(NY),
Plattsburgh(NY),Colchester(VT),Mendon/Killington(VT),Lenox(MA), New Milford(CT),Brattleboro(VT),Campton(NH)
Pittsfield(ME),Ellsworth(ME),Old Orchard Beach(ME) en dan als laatste Boston en dan zijn we op 17 oktober weer terug in Nederland
n

#3 - 19-07-2009, 15:50 uur

Wop

Wij gaan vanaf 17 september voor een maand naar New England. We willen eten in leuke goedkope restaurants, dus geen McD enz.
Wie kan ons iets aanbevelen.
Daan en Jeannine

The Outback!
#4 - 19-07-2009, 16:02 uur

MissFluffy

Bob Evans zal je daar ook wel vinden en daar kan je prima eten  ;) en niet duur .
#5 - 19-07-2009, 16:45 uur

Mrjn

Mijn allereerste diner-ervaring was in de Silver Diner in de buurt van Washington. We logeerden toen in Alexandria, dus dat kan nooit ver zijn.

En even googlen vertelt mij dat het een keten is en dat er meerdere Silver diners in de buurt van Washington zijn: http://www.silverdiner.com/locations/map.html

Wij hebben altijd Rough Guides van de regio waar we heen gaan. Vaak staan daar hele leuke restauranttips in.
#6 - 19-07-2009, 17:12 uur

PetraVS

In Alexandria is het heel leuk om bij Gadsby's Tavern te gaan eten.  Daar heeft George Washington ook gegeten en het is nog helemaal in Coloniale staat, inclusief de kleding van de bediening.  Eet daar dan de pindasoep, een typisch Virginiaans gerecht.   Als je van vis houdt is de Fish Market aan King Street ook erg leuk en lekker. 
Net heb ik een artikel gelezen, dat de kreeft ontzettend goedkoop is op het moment.  Dat zal in september nog wel zo zijn, want dat is nog volop seizoen.  Een typische New England ervaring is om bij een lobster shack te gaan eten. 
#7 - 20-07-2009, 17:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15