Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Roadtrip NY-Miami

Discussie gestart

Gitta

 :D Het wordt waarschijnlijk werkelijkheid dat we voor 6 weken naar USA gaan!!  :D
 :D YES! voor de eerste keer!!
M'n man kan die weken vrij krijgen, nu nog de definitieve datum doorkrijgen en dan kunnen we de vliegtickets boeken.
We hebben de volgende plannen:
we willen vliegen naar New York, en dan binnen vier weken naar Miami te rijden.
Vervolgens naar Los Angeles vliegen en van daar naar San Francisco of misschien hoger, voor twee weken.
Nu de volgende vragen...

Is dit een realistische planning qua tijdsindeling?
Hoe kunnen we het beste reizen in de usa? met camper of auto/tent?

Ik hoop dat er hier wat expers zijn die ons kunnen helpen ;)

#1 - 27-10-2011, 20:44 uur

Tet14

Je kan het natuurlijk ook omdraaien. In Florida beginnen en naar NY rijden. Dan heb je de zon in de rug en autohuur is goedkoper vanaf Florida. Dan kan je van NY naar SF vliegen en een lopp door het ZW maken. Daar zou ik zeker 3 weken voor uittrekken en 3 weken van Fl naar Ny. In NY heb je geen auto nodig. Wil je ook naar DC? Dan kan je de auto inleveren in DC en bv met de trein naar NY gaan.
Wat de beste manier van reizen is in de USA is voor iedereen verschillend. Wij reizen alleen met een huurauto en logeren in hotels maar anderen doen het met een RV.   Een RV huur je niet omdat het goedkoper zal zijn met 2 personen. Ik zou in september starten van Florida na Labor Day. Er is dan wel een kans op hurricanes. September/october voor het zuidwesten is prima. Je kan bv ook met de auto naar NY en in het westen een RV.
Tet
#2 - 14-11-2011, 17:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15