Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis met retour Boston, tips zijn welkom:)

Discussie gestart

Lian1985

Goedemiddag,

We zijn echt verliefd op Amerika en Canada geworden na reizen naar de Westkust, Noord West Amerika met Yellowstone, zuidwest Canada en stedentrip New York en Washington DC. Voor deze zomer staat rondreis Boston op de agenda. We hebben voorheen altijd fijn een rondreis kunnen plannen met hulp van anderen alleen bij deze reis kunnen ze ons geen tips geven omdat ze er nog nooit zijn geweest. We hebben wel op internet gezocht maar het is lastig. We willen nu een rondreis maken van 2,5 week. En hebben onderstaande een beetje in gedachten:

13 juli - laat aankomst in Boston
14 juli - hele dag Boston
15 juli - vertrek naar Acadia NP (4,5 uur)
16 juli - hele dag Acadia NP
17 juli - vertrek naar White Moutains (4,5 uur)
18 juli - hele dag White Mountains area
19 juli - vertrek Finger Lakes (6,5 uur)
20 juli - hele dag Finger Lakes area
21 juli - vertrek Niagra Falls (2,5 uur)
22 juli - hele dag Niagra Falls
23 juli - vertrek Toronto (1,5 uur)
24 juli - hele dag Toronto
25 juli - vertrek richting Cape cod (9 uur) tussen overnachting maar waar?
26 juli - verder richting Cape cod
27 juli - cape cod
28 juli - cape cod
29 juli - cape cod en 's avonds vanaf Boston vlucht terug om 21.45 uur

We zijn aan het twijfelen of we alle hoogtepunten zo wel hebben. missen we dingen of moeten er soms dingen uit. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties. Alle tips zijn welkom. Dank alvast voor jullie reactie!

#1 - 02-05-2016, 16:53 uur
« Laatst bewerkt op: 02-05-2016, 16:56 uur door Lian1985 »

Wop

Hoi Lian,

Welkom op het forum!

Ik heb naar je route gekekeken en kan je over het volgende adviseren:

21 juli - vertrek Niagra Falls (2,5 uur)
22 juli - hele dag Niagra Falls


Ik denk dat je met 2,5 uur reistijd, voldoende tijd overhoudt bij de Falls..  Een tocht op "maid of the mist", observation tower..  etc. Dat red je makkelijk op 12 dag (Als je op tijd vertrekt) . Een hele dag extra, lijkt mij overbodig, mits je in een regenton de watervallen af wil  ;D

Ps.
Taughannock Falls state park is ook een leuke onderbreking ( nabij Ithaca, NY), als je nabij de Finger Lakes bent.
#2 - 03-05-2016, 07:45 uur

Lian1985

Dank voor de tips, die regenton haha was ik niet van plan:).

Waar zouden we het beste een tussenovernachting kunnen doen tussen Toronto en Cape Cod? Ik vind 9 uur rijden wel erg lang.

En het is natuurlijk keuzes maken in de tijd die we hebben maar is het erg als we de green mountains overslaan?

En ik ga meteen kijken naar state park, dank voor de tips!

#3 - 03-05-2016, 14:09 uur

Hans B

Mocht je in de buurt zijn zeker in het weekend een prachtige belevenis
http://www.oldrhinebeck.org/
#4 - 03-05-2016, 22:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15