Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis met tienermeiden in de driehoek Boston - Niagara - NY

Discussie gestart

ABeee

Hoi Amerika gangers,

Ik ben Arno en ben al regelmatig in de US geweest (Florida, Texas, the-best-of-the-west). Alleen nog niet met vrouw en 2 tienermeiden.
Nu zou ik in juli 2011 graag het noord-oosten willen bekijken, zeg maar de driehoek Boston - Niagara - NY.
Ik vlieg waarschijnlijk met met Icelandair naar Boston (pak ook nog even ijsland mee) en dan terug via NY.
Heeft iemand nog tips hoe ik dit het beste aan kan pakken, zodat het ook voor de tieners nog leuk en interessant blijft.
Ik zie vooral op tegen de trip naar niagara, maar je moet dit volgens mij toch echt gezien hebben. Hoe dan ook, alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes
Arno
#1 - 16-03-2011, 19:42 uur

Jez

Voor Niagara kun je ze shoppen in het vooruitzicht stellen: er zit een geweldige Premium outlet in Buffalo. Aan de andere kant, hoewel Niagara fantastisch is om te zien, heb je dit in een halve dag wel gezien. Aan jou om te bepalen of je dat de moeite van de reis er naartoe vindt. Rondom Boston & NY zijn nog zoveel meer geweldige dingen.

Leuk, IJsland, hebben wij ook gedaan in 2006, op weg naar NY! Mocht je daar meer over willen weten, kijk dan eens op mijn website .
#2 - 16-03-2011, 21:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Freddytex

Jez ,hier ga ik niet mee akkoord.Je kan ook een bezoek brengen aan niagara on the lake(canada). De parken aan de canadese kant die onderhouden worden door studenten.Ik ben er reeds 3x geweest en heb me nooit verveeld.De eerste keer was ik 48j en de laatste maal  64 jaar.Is dit mischien de rede?
#3 - 17-03-2011, 19:22 uur

Jez

Nee hoor, Niagara is geweldig, vooral 's avonds en een tochtje met de Maid ot Mist. Maar...... het is een behoorlijk eind rijden en omdat Arno aangeeft daar juist tegenop te zien............
#4 - 17-03-2011, 20:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Freddytex

De laatste maal ben ik via parijs/air france gevlogen en was ik reeds om 3 uur in Boston zodat ik nog een 300 km kon afleggen en de dag daarna vroeg genoeg in Niagara was.Da 2 nachten ter plaatse was echt de moeite. Het verblijf in canada is wel goedkoper dan dit in de Usa. Succes in elk geval
#5 - 18-03-2011, 13:38 uur

ABeee

Het is erg leuk om jullie reacties te lezen. Ik begin er steeds meer zin in te krijgen.
Ben me nog wel op een alternatief voor Niagara aan het orienteren. Ik zit te denken om van Boston, via Cape Cod naar NewYork te rijden en daarna door te rijden naar Washington. Daar is tenslotte ook voldoende cultuur te snuiven en onderweg voldoende natuur te bewonderen.
Of zeggen jullie, dom niet doen.
#6 - 25-03-2011, 21:46 uur

Jez

Lijkt mij een heel leuk plan! Misschien als je je plannen wat verder uitschrijft, kunnen we je meer gerichte tips geven?
#7 - 25-03-2011, 23:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15