Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis New York - Canada - New York

Discussie gestart

Norbert

Hallo allemaal!

Met veel belangstelling lees ik dit topic want ik wil komende zomer ook heel graag zo'n zelfde rondreis maken. De tweede route die je noemt lijkt me erg mooi! Dit  is het eerste uurtje dat ik achter de pc doorbreng om alles uit te zoeken, dus hebben jullie bij voorbaat al tips? En voor Norbert, waar heb jij je tickets geboekt? Voor welke prijs ongeveer? Alvast bedankt voor jullie antwoord! Ik ben benieuwd :)

Groetjes Roos

We hebben de tickets via een reisbureau bij mij in Ulft geboekt. Deze hebben alles bij Travel Trend ondergebracht. De tickets kosten ons € 260,00 per persoon. Uiteraard komt hierbij de luchthavenbelasting etc. nog bij.  >:D

Groeten,
Norbert
#16 - 27-12-2009, 20:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15