Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route door Pennsylvania: Niagara Falls richting Washington

Discussie gestart

Gucci

Hallo forumleden,
Heeft iemand een goede tip voor onze route vanaf Niagara Falls richting Washington DC? 
Dit deel van onze rondreis is, zover ik dit nu kan inschatten, het minst interessant. De afstand is toch behoorlijk,
zodat wij twee reisdagen overwegen. 
Een optie is de route  die deels langs Lake Erie gaat (een deel van de Lakes Seaway trail)  met een overnachting in Pittsburg
Volgende dag door naar Washington DC.  Dit zijn toch 2 behoorlijke reisdagen.
Andere optie is vanuit Niagara Falls  in 1 dag door naar Lancaster (lange reisdag).  Hier overnachten en dan 1 volle dag
 in Amish County.  Einde van de dag richting Washington.
Is er iemand die deze route(s)  gereden heeft?
Alvast bedankt voor de reacties.
#1 - 04-01-2017, 20:03 uur

Big_mo

Deel je reis schema even, dan krijg je waarschijnlijk een heel stuk beter advies.
#2 - 04-01-2017, 22:58 uur

Gucci

Hallo
Dat is inderdaad wel beter ja .  Dit is de planning
dag 1 -    reis naar Boston               hotel  1
dag 2 -  Boston - North Conway          hotel  2
dag 3 -  White Mountains
dag 4 -  North Conway - Kancamagus hyw - Manchester   hotel 3
dag 5 -  Manchester - Corning      hotel 4
dag 6 -  Corning - Hamilton         familiebezoek
dag 7 -  Ontario                                             familiebezoek
dag 8  - Ontario                                            familiebezoek
dag 9 -  Niagara falls                  hotel 5
dag 10 - Niagara - Lancaster           hotel 6
dag 11 - Lancaster
dag 12 - Lancaster - Washington       hotel 7
dag 13 - Washington
dag 14 - Washington
dag 15 - Washington
dag 16 - Washington - New York       hotel 8
dag 17 - New York
dag 18 - New York
dag 19 - New York
dag 20 - New York
dag 21 - New York - Boston 
Bedankt voor je reactie  ???
#3 - 05-01-2017, 07:29 uur

Big_mo

Vanwaar geen extra dagen in Boston? Het eerste helft van je reis ziet er in mijn opzicht heel erg druk uit.  Heb je voor je zelf de km ook uitgeschreven om een beter idee te krijgen van je reis tijden? De eerste paar dagen zien er uit als een vreemde loep. Zoek je puur iets op om je dagen te vullen?
Dag 1 ben je kwijt aan reizen naar Boston
Dag 2 Misschien een dag rustig wandelen door Boston heen. Ik haal nergens uit je tekst dat je hier al eens geweest bent. Boston kan je gerust 2 a 3 dagen spenderen.
Dan op dag 4 rustig aan naar Canada rijden. Het gaat je een goede 10 uur duren ondanks het feit dat Google Maps 9 aan geeft. De reden waarom ik dit aangeeft, Chicago - Niagara falls aan de Can kant is 8 uur rijden volgens Google Maps. Ik heb er ruim 10 uur over gedaan en dan rijd ik niet bepaald zachtjes.

Twee dagen 5 uurtjes pakken om te rijden is in mijn opzicht minder erg dan een dag vol 8 uur te rijden zoals je in je originele idee hebt staan. Ik zag ook dat dit een dubbele post is en waarschijnlijk heb je al redelijk wat input gekregen.
#4 - 05-01-2017, 17:23 uur

Ben2USA

Ik neem de tijd voor dit traject en vind het Amish gebied interessant genoeg, als volgt:
CanNiagara   USNiagara   10   16   tzt   Skylon Tower      Niag.P.Welcome center      Table Rock & Niagara Funiculars            Border: 7x24u   
   USNiagara   10   16   retry!   Discovery pass, $45pp         Prospect Point, Terrapin point, en Observation Tower                   
   USNiagara   10   16      Cave of the Winds, Visitor Center, Trolley Booths, Maid of the Mist                     Top of the Falls Restaurant       
   USNiagara   10   16      Adventure Theater      Gorge Discovery Center          Scenic Trolley      Hop-on/hop-off shuttle      
USNiagara   Oil City   176   283      via   Conewango Valley      Mayville   Lowville               
Oil City   Clymer   158   254   ?   New Wilmington      Volant   Smicksburg      Clymer   Yellow Creek Cmpgr @40.582294, -79.001578         
Clymer   Hershey   106   171      Kishacoquillas Valley      Reedsville      Harrisburg/Hershey               
Hershey   Lancaster   32   51   45   Landis Valley Village & Farm Museum            Beacon Hill    Old Mill Stream Campground             
   Lancaster      0   45   Mennonite Information Center            rustdag               
   Lancaster      25   45   The Amish Experience Tours         rustdag                  
Lancaster   Washington DC   146   235      Greenbelt Metro                           
   Washington       0      White House      Welcome Center       Capitool   National Mall      Memorials      
   Washington       0      Smithsonian Nat.Mus         NMofIndian Hist      Nat.Museum of Natural History            
   Washington       0      HopOnHopOff                           
   Washington       0   1mrt!   Pentagon      Arlington   Greenbelt Park Campground         showers, laundry, dump         
#5 - 06-01-2017, 11:21 uur
Geboeid door Natuur boven en onder water Plus Cultuur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15