Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York!

Discussie gestart

ford

ik zou zeker met droog weer the top of the rock nemen , je hebt een veel mooier uitzicht over central park en op het dak kan je nog een etage hoger dat is versmald en dan heb je geen glazen muur om je heen . deze foto heb ik gemaakt vanaf het dak ....veel plezier
#16 - 14-09-2010, 13:03 uur

sgvb

Bedankt voor de tips! Het schiet nu echt op. Nog twee weken en dan ........ :D
#17 - 16-09-2010, 22:32 uur

B-man

Wat ik je ook zeker kan aanraden, loop op een mooie avond (als het donker is) eens over de Brooklyn Bridge naar de overkant en ga daar aan de waterkans staan. Topuitzicht! Zeker wat foto's waard. Veel mensen stoppen halverwege de brug op het hoogste punt, ook geweldig hoor, en gaan dan weer terug. Echt even doorlopen dus.
#18 - 18-09-2010, 11:46 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

sgvb

okay we zullen eens zien of we aan die kant van NY zijn in het donker

we pakken sowieso de trein van het WTC station naar Newark Penn Station, dus eigenlijk zitten we wel aan de goede kant die dag...

leuke tip

ik kan niet wachten om de skyline van NY te zien, zowel in het licht als in het donker!!

nog 1 week wachten...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr IK KAN NIET MEER WACHTEN  :D
#19 - 23-09-2010, 15:49 uur

USofA

Ik nog 3 weken wachten. Denk ook totaal niet meer aan werken.
#20 - 23-09-2010, 16:09 uur

USofA

Wat je trouwens ook kan doen: Laat je door een taxi afzetten aan de Brooklyn kant bij Brooklyn Bridge. Scheelt je heen en weer lopen  >:D
#21 - 23-09-2010, 16:10 uur

sgvb

misschien doen we dat wel ja, ik ga met mijn moeder en zij raakte al lichtelijk in paniek toen ik het idee opperde om de brug in het donker te voet te doen....ze is niet bang in het donker, maar de brug is vrij lang om te lopen....hihi

nouja we zien wel als we er zijn
#22 - 24-09-2010, 09:53 uur

USofA

Ga ervan uit dat je even bezig bent die brug over te lopen. Steeds stil staan voor een foto kost tijd  >:D
#23 - 24-09-2010, 13:53 uur

voske

Ik weet niet hoe het met de Top Of The  Rocks is gesteld, maar in het Empire State Building ga je van wachtrij naar wachtrij, tenzij je een extra duur kaartje neemt.

Het hangt bij het ESB ook heel sterk af van het tijdstip volgens mij. Toen ik er twee jaar geleden om kwart voor negen 's morgens was, stond ik om negen uur op de 86ste verdieping.
#24 - 25-09-2010, 15:05 uur

sgvb

Wij proberen ESB te doen op maandag rond 18:00, maar het zal wel druk zijn dan ivm zonsondergang of niet?

Staat er sowieso aangegeven wat de wachttijden zijn, zodat je je nog kan bedenken?
#25 - 26-09-2010, 12:15 uur

USofA

Ik was er 2 jaar geleden 's middags rond een uurtje of 3.
Bijna geen rij. Tenzij je die 5 mensen voor ons een rij noemt...

Check even sgvb. Volgens mij is ESB tijdens zonsondergang duurder.
#26 - 27-09-2010, 09:17 uur

DELIA

HALLO IEDEREEN

IK VERTREEK IN &10 OKTOBER VOOR HOE LANG DAT WEET IK NIET/
IK WENS AAN IEDEREEN VEEL PELZIER MET VAKANTIE EN TOT ZIENS ___
.....ALVAST BEDANKT

#27 - 27-09-2010, 16:42 uur

U-S-A

Leuk dat je naar NY gaat! Ben er zelf ook geweest in een appartement, is wel wat duurder dan een hostel, maar konden geen goed hostel vinden die ook dicht bij het centrum zat. Ik wou zelf ook het uitzicht zien, maar het was de dagen dat ik er was een beetje regenachtig. Als ik dan naar boven zou gaan zou het er echt niet mooi uitzien, dus dat was echt heel jammer. Maar dan wel weer een goede reden om terug te gaan  >:D
#28 - 08-10-2010, 10:03 uur

B-man

Wat je trouwens ook kan doen: Laat je door een taxi afzetten aan de Brooklyn kant bij Brooklyn Bridge. Scheelt je heen en weer lopen  >:D

Uiteraard kan dat ook maar juist het lopen en steeds rustig het uitzicht van alle kanten bekijken maakt het zo mooi...
#29 - 17-10-2010, 13:44 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15