Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route Noord-Oosten 2007

Discussie gestart

Brenda

Hallo Allemaal,

Wij, Bas en ik, zijn druk bezig om onze vakantie naar Amerika te plannen.
De datum staat vast. 19 mei vliegen we naar New York en ons Amerikaans avontuur eindigt als we op 1 juni van Washington DC nog een paar dagen naar de Bahama's vliegen.
Onze route die we nu hebben staan is:

19-mei   za   1   A'dam - New York
20-mei   zo   2   New York
21-mei   ma   3   New York
22-mei   di   4   New York - Boston (langs kust)
23-mei   wo   5   Boston
24-mei   do   6   Boston (cape ann)
25-mei   vr   7   Boston (cambridge) - X
26-mei   za   8   X - Ithaca
27-mei   zo   9   Ithaca - Niagara Falls
28-mei   ma   10   Niagara Falls
29-mei   di   11   Niagara Falls - Y (Lancaster)
30-mei   wo   12   Y (Lancaster) - Washington DC
31-mei   do   13   Washington DC
1-jun   vr   14   Washington DC - Bahama's


Voor tips en ideeen staan we natuurlijk altijd open!

Groet, Brenda

#1 - 25-02-2007, 17:57 uur

Traveller

Het centrum van Boston is erg gezellig, daar kun je je wel even vermaken.
Wij hebben ook een bezoek gebracht aan het Zee-aquarium, dat ziet er best wel leuk uit en ook bij slechter weer een goede optie!
#2 - 28-02-2007, 12:37 uur

Yessica

Het Washinton Monument is gratis toegankelijk, maar dan moet je wel vroeg zijn om de kaartjes op te halen. Je hebt een prachtig uitzicht!

De Washinton Zoo is ook gratis en is alleen al voor de koddige pandaberen een bezoekje waard. Die beertjes zijn zo grappig en volgens mij zijn er niet zo veel panda's in Europese dierentuinen, dus als je de kans hebt ze in levende lijve te aanschouwen zou ik dat zeker doen.

Wij hebben een stadstour gedaan in de avonduren en dat gaf echt wel een extra dimensie, al die prachtig verlichte gebouwen en monumenten tegen zo'n donkere nacht!
#3 - 28-02-2007, 12:53 uur



Hans B

Alle Smithsonian Musea zijn oook gratis.
Vooral Air & Space en Natural History zijn zeer de moeite waard.

Hans
#4 - 28-02-2007, 20:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

PetraVS

Hoi Brenda,

Als je mijn blog erop na leest vind je heel veel tips over Washington en omgeving, vooral in de laatste week van maart 2006, want toen heb ik een vriendin zowat alles laten zien. 
#5 - 28-02-2007, 20:23 uur

Brenda

Het centrum van Boston is erg gezellig, daar kun je je wel even vermaken.
Wij hebben ook een bezoek gebracht aan het Zee-aquarium, dat ziet er best wel leuk uit en ook bij slechter weer een goede optie!

Hallo,

Lees veel verhalen waarin Boston maar erg kort wordt aangedaan, maar volgens mij is er enorm veel te doen.
We willen de freedom trail lopen, de wijken Beacon Hill en Back bay bekijken en we willen ook naar Cambridge om de Universiteit te zien.
Op de site van de Universiteit staat dat je een tour kunt maken met studenten om zo ook het echte leven te leren kennen. Lijkt me heerlijk om ook even weer terug te gaan naar de studententijd.
#6 - 02-03-2007, 21:05 uur

Brenda

Het Washinton Monument is gratis toegankelijk, maar dan moet je wel vroeg zijn om de kaartjes op te halen. Je hebt een prachtig uitzicht!

De Washinton Zoo is ook gratis en is alleen al voor de koddige pandaberen een bezoekje waard. Die beertjes zijn zo grappig en volgens mij zijn er niet zo veel panda's in Europese dierentuinen, dus als je de kans hebt ze in levende lijve te aanschouwen zou ik dat zeker doen.

Wij hebben een stadstour gedaan in de avonduren en dat gaf echt wel een extra dimensie, al die prachtig verlichte gebouwen en monumenten tegen zo'n donkere nacht!
Alle Smithsonian Musea zijn oook gratis.
Vooral Air & Space en Natural History zijn zeer de moeite waard.

Hans

Bedankt voor de tips!
Ga er zeker naar kijken.
#7 - 02-03-2007, 21:10 uur

Brenda

Hoi Brenda,

Als je mijn blog erop na leest vind je heel veel tips over Washington en omgeving, vooral in de laatste week van maart 2006, want toen heb ik een vriendin zowat alles laten zien.

Niet alleen veel tips maar ook mooie foto's.
Heb een aantal dagen van maart vorig jaar gelezen en ga het zeker nog een keer doen.
Thanks!
#8 - 02-03-2007, 21:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15