Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Segway tours

Discussie gestart

Jez

Heeft toevallig al eens iemand een segway tour gedaan in een grote stad? Ik zag dat je dit ook in Philadelphia kunt doen. Iemand daar al ervaring mee? We zijn er in april vlakbij en het lijkt me leuk om dit met de familie te doen.
#1 - 24-11-2008, 23:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Staceybeesie

Ik heb het in Washington gedaan en vond het erg leuk!
Is weer eens wat anders en je ziet heel veel in een korte tijd ;-)
#2 - 25-11-2008, 00:49 uur
Groetjes Petra

PetraVS

Wij hebben het ook in Washington gedaan en vonden het erg leuk.  Alleen is het meer voor de lol, dan echt een rondleiding, vond ik.  In Washington laat de National Park Service de segways niet toe op de Mall, dus je komt niet dicht bij de monumenten.  Of daar in Philadelphia ook beperkingen voor zijn, weet ik niet.  Maar het is weer heel iets anders, dan lopen of fietsen   :).
#3 - 25-11-2008, 00:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15