Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Slapen in New Jersey, New York bezoeken.

Discussie gestart

Loadmaster

Hallo allemaal,

In mei zijn mijn meissie en ik in de grote appel, wij doen een tourtje naar o.a. Atlantic city. Wij willen graag slapen in New Jersey en vanuit daar New York bezoeken. Nu zoek ik mij al enige tijd het schompus naar een hotel in New Jersey die dicht bij de gratis ferry naar manhattan ligt. Heeft er iemand ervaring hiermee of zegt je, gewoon downtown slapen is veel makkelijker en leuker. Ik zit wel met een huurauto die ik ook ergens kwijt moet, en gezien ik een echte Nederlander ben vindt ik het zó zonde om 40 dollar per dag te betalen voor het stallen van de huurauto. Iemand ervaringen hiermee, ik hoor het graag en alvast veel dank !!!.

Marcel B.
#1 - 14-04-2010, 17:19 uur

martinm

We zijn in December 2009 naar NY geweest en we zaten in het Skyline Hotel (49th Street/10th Ave), geboekt via Expedia voor $ 119 per dag. Parkeren $ 10 per dag.
Dit hotel ligt dus op loopafstand van Broadway (49th Street/7th Ave)/Rocker Feller (49th Street/6th Ave) en dus ook op loopafstand van diverse metrolijnen.
Skyline Hotel: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d93345-Reviews-Skyline_Hotel-New_York_City_New_York.html

http://www.skylinehotelny.com/

Martin
#2 - 14-04-2010, 18:06 uur

Hans B

Vergis ik mij?
De ferry van Manhattan naar Staten Island is gratis.
Toch niet die van Manhattan naar Jersey City (New Jersey)?
Tenminste voor die overtocht moesten wij betalen.

Misschien is het handi je auto later te reserveren (bij aanvang reis) of eerder in te leveren (bij einde reis).
In NYC is het openbaar vervoer perfect geregeld.
Koop een 7 day pass voor ± $25 en je kunt gaan en staan waar je wilt.
#3 - 14-04-2010, 19:08 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Miekske

Ik geloof ook niet dat er een gratis ferry vanuit New Jersey gaat. Er gaan wel watertaxi's.
Wat je ook kunt doen is naar hotels in NJ kijken waar een busberbinding met Manhattan is, bijvoorbeeld Carlstadt.
#4 - 14-04-2010, 20:42 uur

Loadmaster

Ik weet van de gratis ferry. Mijn oorspronkelijke vraag gaat hier ook niet over.
#5 - 14-04-2010, 21:12 uur

Miekske

Excuse me....
Waar is is die ferry, dan kunnen we daar misschien ook nog een keer wat aan hebben als we nog eens naar the city gaan.
#6 - 15-04-2010, 03:12 uur

Loadmaster

No worries, kijk .............................

http://www.siferry.com/

 :afro:
#7 - 15-04-2010, 16:22 uur

Hans B

Loadmaster.
we hebben het nu over twee verschillende dingen.
Iedereen die naar Nanhattan NY gaat en wil slapen in New Jersey, denkt dan aan Jersey City, waar het vliegveld Newark ligt. Deze ferries zijn NIET gratis.
De ferry naar Staten Island is wel gratis, maar dit is een héél andere kant op.
Kijk dat maar even goed na.
#8 - 15-04-2010, 16:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Miekske

Staten Island is in de staat New York, niet New Jersey. Als je in New Jersey wilt overnachten en met deze ferry wilt moet je dus nog eerst een eindje rijden.
#9 - 15-04-2010, 18:28 uur

Hans B

Staten Island is in de staat New York, niet New Jersey. .
Precies en van de staat New York naar de staat New York is gratis.
Van de staat New Yotk naar de staat New Jersey kost geld.
#10 - 15-04-2010, 19:31 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

De optie met de ferry ken ik niet, maar wel die met een shuttlebus en met de stadsbus. Als je in North Bergen slaapt, kun je voor $3,- pp per keer (dus $6,- voor een retourtje) met de shuttlebus naar PABT. WIj sliepen in North Bergen in de Super 8. Als je in South Hackensack slaapt, kun je voor ongeveer hetzelfde bedrag de stadsbus nemen. Wij sliepen hier ook in een Super 8 en hier zitten nog meer ketenhotels.
#11 - 15-04-2010, 22:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15