Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stukje oost usa

Discussie gestart

Tammy

Morgen morgen we weer op naar de USA. Dit keer beginnen we in Philadelphia met de trein door naar Washington DC daarna met de auto naar Atlanctic City om daarna nog twee dagen in de buurt van Lancaster te verblijven voordat we weer terug vliegen.
Ondanks dat de dollar dit keer minder gunstig is, heb ik er zin in. Ik ken deze steden nog niet maar van wat ik allemaal gelezen heb hier op dit forum moet het weer fantastisch worden.
Bedankt alvast voor allen tips en adviezen aan alle andere forumgebruikers. Ik neem ze mee en een aantal zal ik zeker gaan doen.
Tot over een dag of tien weer.
#1 - 20-05-2010, 21:54 uur

Hans B

Lots of fun.

Post nog eens een afloopbericht wij willen volgend jaar die kant op.
#2 - 20-05-2010, 22:24 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tammy

Hoi Hans, ik ben weer terug.  :(
Wat wil je weten? Het was geweldig maar altijd veel tekort.
Philadelphia is een leuke stad maar aan een dag heb je wel genoeg daar. Wij kwamen er te laat achter dat er een bus rijdt dat Splash heet en waar je voor 5 dollar de hele dag door Philly kan rijden en in en uitstappen waar je maar wilt.
Daarna zijn we met de trein naar Washington gegaan. Niet spannend wel lekker ontspannend. We hadden een hotel bij het metro station L'enfant Plaza. Harstikke makkelijk al heb je daar dan weer geen eettentjes, maar dan pak je gewoon de metro. Washington is een indrukwekkende stad en anderhalve dag daar was dan ook veel tekort. Nu hebben we alleen het bekende Washington gedaan en nog niet eens één museum bezocht (wel de dierentuin vanwege de reuze panda). Dus we moeten nog een keer terug.
Vanuit Washington verder met de auto (opgehaald bij Ronald Reagan Airport) naar Atlantic City. Ja je moet er van houden en wij houden ervan. Wij zaten in Caersars en om nog een beetje meer over the top te gaan, hebben we ons laten upgraden naar een luxere kamer met tv in de spiegel in de badkamer. Kostte 30 dollar meer, dus dat viel wel mee en het was grappig maar je had er niets aan. Helaas niet de vakantie terugverdiend maar wel leuk even twee dagen ontspannen.
Het laatste deel was in de buurt van Lancaster en de outlets. Een beetje cultuur maar vooral mijn favoriete bezigheid uitvoeren. Omdat wij beginnende golfers zijn, hebben we ook de laatste dag nog op een public golfcourse een 9-holes gelopen met onze nieuw gescoorde golfschoenen. Ach ja, zo heb je allemaal wat ;D
Al en met al een hele leuke vakantie en veel tekort (maar dat kon even niet anders). Zeker de moeite waard om die kant op te gaan.
Groet Tamira
#3 - 01-06-2010, 20:39 uur

PetraVS

We hadden een hotel bij het metro station L'enfant Plaza. Harstikke makkelijk al heb je daar dan weer geen eettentjes, maar dan pak je gewoon de metro. Groet Tamira

De volgende keer moeten jullie dan eens het cafe van het American Indian museum proberen, dat is dicht bij L'Enfant Plaza.  Ook Capitol Hill is te bewandelen en daar zijn leuke eettentjes.  Blij te lezen, dat jullie Washington (mijn stad :)) zo leuk vonden.
#4 - 02-06-2010, 02:56 uur

Tammy

Wat een mazzel heb jij Petra om in zo'n geweldige stad te wonen/werken. Ikzelf werk in Den Haag, naast het Binnenhof.  Zeker geen verkeerde omgeving, maar het valt toch een beetje in het niet zo naast Washington.
Mocht DC weer eens op het programma staan dan kom ik zeker bij je terug voor de echte insiderstips. Groetjes
#5 - 03-06-2010, 13:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15