Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips goedkoop naar New York

Discussie gestart

Danny80

Hallo allemaal!

Wij willen binnenkort voor een week naar new York. Ik spit me gek op al die aanbod-sites voor reizen naar New York, maar vind het moeilijk een keuze te maken.
Misschien zijn er mensen die mij kunnen helpen met het volgende:

- tips voor boeken van (goedkope) vluchten
- tips voor goedkope hotels (geen hostels). We zullen niet veel in het hotel verblijven, dus het hoeft geen luxe te zijn.
- Openbaar vervoer. Hoe is het openbaar vervoer in New York? Is het mogelijk een dagkaart te kopen voor meerdere dagen en wat zijn zoal de kosten hiervan?

Ben benieuwd of jullie leuke bruikbare tips hebben voor deze New York -leek.
...Is er geen New York voor Dummies boek....?

Groeten,
Danny
#1 - 03-04-2009, 11:08 uur

tino

Als je voor de eerste keer die kant op gaat kan ik je aanraden om een goed reisboek te kopen, bijvoorbeeld de Capitool reisgids van New York.
Openbaar vervoer in Manhattan is prima, zeker de metro. Je kunt verschillende kaarten kopen van 1 rit tot langere periodes. Zie bijvoorbeeld http://www.mta.info/metrocard/mcgtreng.htm#unlimited
Als je zoekt op dit forum zul je verschillende tips kunnen krijgen over hotels. Het ligt er toch aan wat je wilt betalen en waar je wilt zitten. Een hotel buiten Manhattan is bijvoorbeeld goedkoper dan een in Manhattan.
Zie bijvoorbeeld het topic vlak onder die van jou: http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=8412.0
Sites voor het zoeken van vluchten zijn er ook genoeg, bijvoorbeeld ebookers of expedia  Vergeet niet, afhankelijk van je woonplaats, ook te zoeken op tickets vanaf Dusseldorf en Brussel.

Groeten Tino
#2 - 03-04-2009, 15:30 uur
« Laatst bewerkt op: 03-04-2009, 15:33 uur door tino »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15