Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips voor Hotels gezocht Washington|Philadelphia|New York City|Boston

Discussie gestart

MiamiHeat

Hoi hoi,

Ik heb al redelijk wat zitten neuzen maar meestal krijg je de beste tips uit eerste hand als je er om vraagt! Ik ben op zoek naar hotels/motels in deze steden;

Washington|Philadelphia|New York City|Boston

We willen wellicht een City Tour langs deze steden gaan doen.....tis alweer 12 jaar geleden dat we in Washington en NYC zijn geweest...de rest is nieuw voor ons.

Vluchten heb ik zo gevonden maar de hotels/motels is altijd ff zoeken. Dus als je goede tips hebt dan hou ik mij aanbevolen!

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groet Eus
#1 - 13-01-2010, 17:44 uur

maryde

In september waren wij in Boston, via Tripadvisor een B&B gevonden in Brookline: B&B On the Park.Prima bevallen, ruime kamers, goed ontbijt en ideale ligging om met de "tram" Boston te ontdekken. Marco en Betsy hebben parkeerplek voor je auto,wij zetten de onze er neer en verkenden 3 dagen Boston met het ov. www.onthepark.net
#2 - 13-01-2010, 21:47 uur

Wop

Eus,

In Vienna (nabij DC) heb je het Wolftrap motel. Een goed alternatief voor de dure hotels in DC . Bovendien zit je vlakbij een groot metro station waarmee je naar hartje DC kan gaan.
#3 - 14-01-2010, 19:09 uur

martinm

Eus,

In Vienna (nabij DC) heb je het Wolftrap motel. Een goed alternatief voor de dure hotels in DC . Bovendien zit je vlakbij een groot metro station waarmee je naar hartje DC kan gaan.

Wat zijn dure hotels in DC......, ik ben de afgelopen 1,5 jaar 3 keer in DC geweest en heb via Hotwire 3X voor rond de $100 per nacht geslapen in een Hilton, Loew's of ander 3,5 tot 4 sterren hotel vlakbij het Witte Huis. Dus ik zou zeggen kijk op Hotwire voor een goeie deal in DC.

Voor NY kan ik het volgende adviseren: Skyline Hotel 3* (49th Street/10th Ave), geboekt via Expedia voor $ 119 per dag.
Dit hotel ligt dus op loopafstand van Broadway (49th Street/7th Ave)/Rocker Feller (49th Street/6th Ave) en dus ook op loopafstand van diverse metrolijnen.
Skyline Hotel: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d93345-Reviews-Skyline_Hotel-New_York_City_New_York.html

Succes met plannen, Martin
#4 - 14-01-2010, 20:44 uur

Jez

In NY bevalt ons een hotel in Jersey goed. Betaalbaar overnachten en met de shuttlebus of openbaar vervoer zit je voor een paar dollar zo in hartje Manhattan.
Super 8 in North Bergen is bijv. prima (shuttlebus ca. $3,- pp).

Sorry, geen tips voor Washington en Philly, want daar sliepen we tot nu toe bij familie. Boston is ons nog steeds niet gelukt om te bezoeken.
#5 - 27-01-2010, 12:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15