Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

twee weken in camper Noord-Oost Amerika

Discussie gestart

roelof

hallo, wij gaan half april naar Amerika om onze zoon te bezoeken en er een rondreis te maken. We gaan twee weken met een gehuurde camper trekken en daarna nog drie dagen New York City doen.
We vertrekken vanuit Boston met de camper en willen dan door het Adirondack Park trekken richting Brockville (Canada familiebezoek) en dan door naar Toronto en Niagra Falls. Daarna afzakken naar Lancaster (Amish), Shenandoah National Park en Washington. Daarna terug via Cape Cod.
Met name vraag ik me af of Adirondack Park goed toegankelijk is voor een camper in deze tijd van het jaar? En hoe de temperaturen zullen zijn, ivm. bevriezen van leidingen ed. En we staan open voor reacties van lezers voor interessante sites om naar toe te gaan.
#1 - 01-03-2009, 14:56 uur

Hans B

Misschien is dit een site om te bekijken.
http://www.wunderground.com/history/
Vul: plaats, staat en datum in en de history komt naar voren.
Ik heb even gekeken op 15 april vorig jaar in Lake Placid en daar was het 's nachts -8°C
Dus kan het nog erg koud zijn, oppassen met het bevriezen van de leidingen.

Succes,
 Hans
#2 - 01-03-2009, 19:09 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15