Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

van Boston naar Niagara met de auto, met een overnachting?

Discussie gestart

pepita1967

Hallo
wij vertrekken eind augustus, weekje NY en daarna nog een weekje touren. Erg krap schema, nu willen we van Boston naar Niagara.
Kent iemand deze weg? Is er wat te zien onderweg wat de moeite waard is om te stoppen/overnachten? (Utica) of kan ik maar beter 2 overnachtingen in Niagara
boeken?
alvast bedankt Sjak
#1 - 10-08-2010, 12:53 uur

Jez

Of er iets interessants is onderweg, vraagt ze............ Als je maar een weekje hebt, zou ik niet naar de Niagara Falls gaan, maar alle bezienswaardigheden rondom NY bekijken. Van Boston naar Niagara is ruim 700 km rijden.
En van NY naar Boston moet je ook al een dag of 2 uittrekken, plus minimaal een volle dag om iets van Boston te zien.

Misschien is het handig als je je verdiept in wat er allemaal aan de oostkant is en waar je voorkeur ligt, dan kunnen we gericht tips geven.
#2 - 10-08-2010, 22:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Traveller

Wij hebben destijds enige uren doorgebracht bij Niagara, dat was voor ons voldoende. Wel mooi hoor, zo'n waterval!
De White Mountains van New Hampshire zijn erg mooi. Je kunt met eigen auto de Mount Washington oprijden, echt prachtig. Eerst bos en het wordt hoe hoger hoe kaler. Bij mooi weer heb je een prachtig uitzicht vanaf de top!
#3 - 12-08-2010, 12:30 uur

Karin1

Of er iets interessants is onderweg, vraagt ze............ Als je maar een weekje hebt, zou ik niet naar de Niagara Falls gaan, maar alle bezienswaardigheden rondom NY bekijken. Van Boston naar Niagara is ruim 700 km rijden.
En van NY naar Boston moet je ook al een dag of 2 uittrekken, plus minimaal een volle dag om iets van Boston te zien.

Misschien is het handig als je je verdiept in wat er allemaal aan de oostkant is en waar je voorkeur ligt, dan kunnen we gericht tips geven.

Een antwoord met een vervelende ondertoon!
Misschien zou je wat tips kunnen geven?? Komt al heel anders over!
#4 - 12-08-2010, 16:39 uur

Jez

Nieuw!
Een antwoord met een vervelende ondertoon!
Misschien zou je wat tips kunnen geven?? Komt al heel anders over!

Tja, het is een beetje lastig om tips te geven als niet bekend is waar de interesses liggen, wat men al weet over het oosten, waar iemand al geweest is, etc. Maar ik kan zeker tips geven:
New Haven (Yale)
Cape Cod
Cape Ann
Cambridge (Harvard)
Martha's Vineyard,
Newport, Rhode Island
Mystic, Connecticut
De kustplaatsjes tussen Boston en Acadia
Acadia National Park
White Mountains
Kancamagus Highway
Green Mountains
Whiteface Mountains
Adirondacks
Catskill Mountains
Woodstock
OCC shop
Fingerlakes
Philadelphia
Lancaster County
New Hope
Route langs de Hudson

Als Boston geen must is, zou ik het iets dichter bij NY zoeken: Catskill Mountains, Lancaster County, Philadelphia en mogelijk nog tijd voor DC. Bij Philly ligt een leuk State park, Valley of Forge en het plaatsje New Hope is leuk. Bij DC is het Great Falls SP een aanrader. Als Boston toch een must is, dan zou ik Cape Cod erbij pakken en via de Catskills terugrijden naar NY.

Niagara Falls zou ik voor zo'n korte periode laten zitten, omdat dat vanaf Boston naar NY 3-4 dagen rijden is. NF is leuk voor een paar uurtjes, zoals Traveller al schrijft. En dan zijn er plenty andere mooie dingen te doen en te zien.
#5 - 12-08-2010, 20:51 uur
« Laatst bewerkt op: 13-08-2010, 00:15 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15