Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Van New York naar Miami

Discussie gestart

Highhill55

Hoi!

Daar ben ik weer. In september ben ik hier erg goed geholpen met onze route door het westen van Amerika. Nu ga ik, samen met een vriend, in juni weer een trip maken, maar deze keer in het oosten! Ik hoop dat ik hier op de juiste plek zit voor deze route.
De tickets zijn geboekt, de auto ligt vast. We zijn bekend met de rijafstanden en vinden het niet erg om kilometers (c.q. mijlen patriot)  te maken. Nu ben ik bekend met het westen maar het oosten is volledig nieuw. Kunnen jullie mij voorzien van tips?  Een eerste opzetje:

Dag 1: Amsterdam - New York
Dag 2: New York
Dag 3: New York
Dag 4: New York - Philadelphia (met de trein, in Philadelphia pikken we dan de auto op) - Secretary (hier woont een kennis waar we zullen overnachten)
Dag 5: Secretary - Washington D.C.
Dag 6: Washington D.C.
Dag 7: Washington D.C. - Roanoke  (Shenadoah NP skyline drive)
Dag 8: Roanoke - Great Smokey Mountains (tip voor overnachten?)
Dag 9: Great Smokey Mountains
Dag 10: Charlotte
Dag 11:  Charlotte - Savannah
Dag 12: Savannah
Dag 13: Savannah - Orlando
Dag 14: Orlando (pretpark)
Dag 15: Orlando - Miami
Dag 16: Miami
Dag 17: Miami
Dag 18: Miami
Dag 19:
Dag 20: Miami - Amsterdam

Dag 1 t/m 4 liggen vast, daarna is het een beetje gissen. We zijn geen types voor musea en willen met deze trip een combinatie tussen Stad, natuur en strand.  Ook zouden we graag Key West willen bezoeken maar ik weet niet zo goed hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Bovenstaande route geeft een dag speling.

Is het iets? Tips? Must-sees/do's?

Ik hoor het graag!
#1 - 17-03-2017, 11:11 uur

Cees A

Dag 7 (binnendoor via de Skyline Drive en Blue Ridge Pkwy naar Roanoke) ga je niet halen.
Ik heb dat stuk zelf gereden en ik kwam de 1e dag niet verder dan Waynesboro.
De 2e dag reden we van Waynesboro over de Blue Ridge Pkwy naar Roanoke.
En de 3e dag van Roanoke via de Interstate naar Pigeon Forge bij de Smoky Mnts.

Beetje onduidelijk wat je met Key West wil.
Als je naar Key West wil moet je daar ook eigenlijk één nachtje blijven slapen.
Je mag je afvragen of je daar tijd voor hebt.

Hieronder wat links naar oude forumberichten met tips over e.e.a.
 
Klik hier voor tips over Smoky Mnts, Savannah,diverse Florida en de rit naar de Keys

Tips voor Washington en Shenandoah

Tips over Savannah en St.Augustine

Nog wat over Savannah
#2 - 17-03-2017, 13:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15