Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vertrekpunt reis NO-USA en florida

Discussie gestart

hannesv

Wij zouden graag een reis met de auto maken van 14 dagen in noord-oost USA (in grote lijnen: NY, Boston, Niagarra, Toronto, Washington, Philadelphia) en vervolgens naar Florida vliegen en daar een rondreis van 14 dagen maken.

Nu vroegen we ons af naar welke stad we vanuit Brussel best eerst vliegen en vanaf welke stad we vervolgens best naar florida vliegen.
In welke volgorde doen we deze steden het best?

Welke parcours tussen deze steden zijn zeker aan te raden om met de auto te doen?

In New-york zijn we al geweest, dus deze stop is nice to have en we zouden er maximaal 2 dagen blijven.

Klopt het ook dat de prijzen om een auto te huren veel hoger liggen in NY dan in die andere steden?
#1 - 04-01-2011, 20:13 uur

Tet14

Hi en welkom op het forum
De goedkoopste vluchten zijn vaak naar New York. Dus ik zou daar beginnen. Minstens 3 volle dagen.Een auto in NY is af te raden.  Daarna kan je openbaar vervoer nemen naar Boston waar je ook geen auto nodig hebt. 2 dagen Boston dat maakt dus al 6. Daarna naar Toronto rijden, minstens een dag dus met de rit er naar toe zit je al op 8. Niagara Falls ligt vlakbij dus dat is al negen.  Daarna in 2 dagen naar DC via bv Gettysburg en Amish Coutry, maakt elf.  Auto weer inleveren voor je bezoek aan DC voor tenminste 2 volle dagen. Beter 3, maakt 14. Je zou de huurauto dus alleen nodig hebben van Boston naar Toronto en naar DC. Van DC de vlucht naar Fl.  Probeer een auto te huren zonder d/o kosten tussen Boston en DC.
Sorry, zag dat je al in NY geweest bent. Kan je mooi 3 dagen voor DC nemen.  Autohuur in NY is iets duurder dan in Boston maar veel maakt het niet uit. Als je een auto al in NY wil huren zou je dat ook vanaf Newark NJ kunnen doen. Ik heb Philly eruit gelaten. Wellicht iets te veel steden?
Tet
#2 - 07-01-2011, 14:49 uur

Jez

Ik heb Philly eruit gelaten. Wellicht iets te veel steden?
Tet

Maar aan de andere kant: Philly is zo leuk! En is THE place to be voor wat vaderlandse geschiedenis.
#3 - 07-01-2011, 21:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tet14

Ik heb niets tegen Philly hoor. Je kan Philly invoegen door via Gettysburg en Lancaster eerst naar Philly te rijden voor een bezoek en daarna naar DC.
#4 - 07-01-2011, 22:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15