Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vlucht geboekt en nu...

Discussie gestart

kevertje

Gisteren een vlucht geboekt en als het goed is heb ik straks ook een auto vastgelegd.

Maar de vraag is , wat doen we met de hotels...

Het is de zoveelste keer dat we naar Amerika gaan maar dit keer zitten er veel 'dure' steden tussen. Dus wat is wijsheid ? Ik wil flexibel zijn maar wil niet de hoofdprijs voorgeschoteld krijgen als ik zomaar in een stad een hotel binnen loop.

Situatie:

Vlieg 23 september op EWR
Vlieg terug op 15 september van EWR naar AMS

Hotel NYC nodig: 10/10/2006 - 15/10/2006 (5 nachten), ben al bezig geweest met biddingfortravel.com maar het is nog ver weg en duur. NYC kom ik wel uit.

Maar... Boston, Quebec, Montreal, Ottawa, Toronto, Washington DC... Wat is slim om te doen ?

http://www2.kevertje.nl/usa/

Iemand tips ? Ik zit er sterk aan te denken om een laptop mee te nemen maar het is wel een gesleep. Of zouden jullie aan de rand van de stad blijven en op de dag lekker de stad in trekken ?
We checken meestal hotels als DAYS INN, BEST WESTERN, RAMADA INN, COMFORT INN.. etc...
#1 - 07-06-2006, 08:28 uur

Wop

Je geeft zelf het antwoord al; lekker aan de rand van de stad gaan zitten, scheelt vaak tientallen dollars. Ik heb daar wel een (klein) half uurtje rijden voor over.
Als je een paar goedkope hotels wilt boeken kan je wellicht ook Priceline overwegen. Hier is al uitgebreid over geschreven het forum, even zoeken op Priceline.
#2 - 07-06-2006, 09:08 uur

Mrjn

Kijk ook even op het/een Canadaforum voor de overnachtingen in Canada. Iemand heeft mij ooit eens verteld dat het motels zoals in de VS in Canada wat dunner gezaaid zijn, dus dat het een fractie moeilijker kan zijn om op de bonnefooi te gaan overnachten.
#3 - 07-06-2006, 09:57 uur

Moenkou

Vlieg 23 september op EWR
Vlieg terug op 15 september van EWR naar AMS

Weet je dat zeker..... Of wordt het een reis met de Teletijdmachine van professor Barabas  2006-05
#4 - 07-06-2006, 19:34 uur
« Laatst bewerkt op: 07-06-2006, 19:36 uur door Moenkou »
'04 San Francisco-Las Vegas; '05 New York-Washington DC-Boston-New York; '06 New York-Seattle by Amtrak; '07 Las Vegas; '08 (1) Atlanta, Memphis, Las Vegas; '08 (2) San Francisco; '08 (3) New Orleans-Miami; '09 (1) Indianapolis (Indy 500) en Chicago; '09 (2) Las Vegas-San Francisco; '10 New York; '11 Washington DC, San Francisco en Miami; '12 (1) Orlando (Daytona 500)-Key West; '12 (2) Los Angeles-Las Vegas-Death Valley-Sequoia NP-Los Angeles; '13 (1) New York; '13 (2) Washington DC-Kill Devil Hills-Charleston-Gatlinburg-Nashville-Memphis-New Orleans; '14 (1) San Francisco (+1/2 marathon), Las Vegas, San Diego; '14 (2) Hawaii (Oahu, Big Island, Maui en Kauai); '14 (3) Las Vegas (+1/2 marathon); '15 (1) New York, San Francisco (+1/2 marathon), Seattle, Los Angeles; '15 (2) Dallas (?), Las Vegas (+1/2 marathon), Key West

Loek

Vlieg 23 september op EWR
Vlieg terug op 15 september van EWR naar AMS

Weet je dat zeker..... Wordt het een reis met de Teletijdmachine van professor Barrabas  2006-05

...of een behoorlijk lange vakantie
#5 - 07-06-2006, 19:37 uur

kevertje

Je geeft zelf het antwoord al; lekker aan de rand van de stad gaan zitten, scheelt vaak tientallen dollars. Ik heb daar wel een (klein) half uurtje rijden voor over.
Als je een paar goedkope hotels wilt boeken kan je wellicht ook Priceline overwegen. Hier is al uitgebreid over geschreven het forum, even zoeken op Priceline.

Ik ben inderdaad bij Priceline aan het zoeken voor het verblijf in NYC maar Priceline wil nog niet zo. Ben tot 170 dollar per nacht gegaan maar probeer het later nog wel een keer.
Overigens vlieg ik inderdaad niet in sept terug :) maar op 15 okt ;)
#6 - 08-06-2006, 07:59 uur

Pieter79

Kevertje, dit is DE gouden tip (denk ik): http://www.tripadvisor.com/
Klik op 'United States' rechts in beeld > Klik op het kaartje en klik daar de staat aan waar je iets wil zoeken > Klik dan op 'hotels' (tabblad boven in beeld) > Klik dan in het pull-down menu op de stad > Je krijgt nu 3 tabbladen te zien met 'hotels', 'B&B/Inns' en 'Other lodging'.

Je kunt de hotels nu selecteren op o.a. prijs etc. zodat je de goedkope hotels kunt vinden. Lees ook even de recencies van anderen over betreffend hotel.

Veel succes!
#7 - 08-06-2006, 18:45 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

kevertje

Hey.

Bedankt voor de 'gouden' tip. Ik kende de site al, hij is echt super. Heb van alle hotels die ik de laatste jaren bezocht heb zelf ook reviews + fotos geupload. Echt super.

Maar ik denk dat we gewoon weer de hotels bestormen en de dikke gidsen daar meenemen voor onderweg. We zien wel.

Gisteren de auto geboekt via AVIS.nl , was een stuk goedkoper dan via een reisbureau.
23 sep - 10 okt, een chev. trailblazer voor 800 euro inclusief alles
#8 - 09-06-2006, 08:14 uur

MissFluffy

Ik stond even versteld van de prijs die jij kreeg voor die trailblazer ,ik heb voorheen altijd bij Avis gehuurd en betaalde voor een kleinere wagen bijna evenveel.Ben dan eens even gaan kijken op Avis .Be en de prijs daar is  128 € hoger dan op de Nl. site  :D.
 :o Dit had ik toch niet verwacht dat een en hetzelfde bedrijf verschillende prijzen hanteerde .

#9 - 09-06-2006, 11:05 uur

kevertje

Ik stond even versteld van de prijs die jij kreeg voor die trailblazer ,ik heb voorheen altijd bij Avis gehuurd en betaalde voor een kleinere wagen bijna evenveel.Ben dan eens even gaan kijken op Avis .Be en de prijs daar is  128 € hoger dan op de Nl. site  :D.
 :o Dit had ik toch niet verwacht dat een en hetzelfde bedrijf verschillende prijzen hanteerde .

Ik was ook stomverbaasd. Zelfs avis.com was veel duurder dan de .nl  En sterker nog, ik had verwacht dat KUONI wel goedkoper zou kunnen zijn maar die boden mij een Buick aan voor 861 euro. En daar kwam dan nog 30 euro bij omdat ik de vlucht elders had geboekt.

Dus ik ben niet ontevreden. Ik ga zo nog even bellen want met een DELTA airlines pasje schijn je korting te krijgen, maar ik heb al geboekt. Dus wie weet gaat er nog wat vanaf.
Ook zag dat als je de auto haalt en je laat je KLM pas zien dan krijg je nog wat punten op je KLM-pas.
#10 - 13-06-2006, 08:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15