Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Voorlopig reisschema mei/juni 2006

Discussie gestart

Wop

Twee maanden later dan jullie, ga ik ook een klein gedeelte uit jullie reis doen ... dus neem je notitieblok maar mee voor de tips!!  ;)


Hershey Chocolade fabriek bezoeken.
Washington
Toronto
Niagra Falls
Finger Lake (Ithaca)
#31 - 31-03-2006, 09:50 uur

Njit

Laptop gaat mee. Net als vorig jaar proberen we gedurende de reis een Weblog bij te houden..

#32 - 31-03-2006, 10:07 uur

Wop

Laptop gaat mee. Net als vorig jaar proberen we gedurende de reis een Weblog bij te houden..



Ik zei toch notitieblok (notebook)  ;)
#33 - 31-03-2006, 13:17 uur


SpaceAce

Nou breekt mijn klomp...

Als ik op de site van Paramount Kings Island kijk, zie ik een andere locatie dan welke Streets & Trips aangeeft   ???

Nu lijkt het me logisch dat de site van PKI natuurlijk klopt.

** Maar wat staat er dan op de locatie van Streets & Trips welke hij aangeeft als Paramount Kings Island?? **

Locatie volgens de site


Locatie volgens Streets & Trips


Links onderaan het adres ingetikt zoals PKI op de site aangeeft en rechts bovenaan geeft S&T als locatie als ik zoek op Paramount Kings Island

Zoals het er nu dus voorstaat, zal ik Paramount Kings Island moeten schrappen uit de planning. Dit is gewoon té ver weg  :'(
#35 - 08-04-2006, 21:25 uur
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 13:05 uur door Njit »
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Tekkel

Als je echt wilt weten waar PKI ligt;
Linkje

Iets rechts en boven de C kan je de rollercoasters zien staan.

Bart (een Google Maps addict)
#36 - 08-04-2006, 22:38 uur
« Laatst bewerkt op: 08-04-2006, 23:49 uur door Njit »
Visum Australia granted; 12-01-2009

Wop

Ik denk dat als hun site het juiste adres aangeeft en deze op dezelfde plek in S&T wordt weergegeven, dat je er van uit kan gaan dat dat klopt.
Mijn vermoeden is dan ook dat de pretpark aanduiding niet op de juiste plaats is..

Je gebruikt 2006?
#37 - 10-04-2006, 12:31 uur

Wop

Dit is een printje van S&T 2006, en ik heb King's Island als zoekopdracht opgegeven...


#38 - 10-04-2006, 12:40 uur
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 12:42 uur door Wop »

Njit

Ik denk dat als hun site het juiste adres aangeeft en deze op dezelfde plek in S&T wordt weergegeven, dat je er van uit kan gaan dat dat klopt.
Mijn vermoeden is dan ook dat de pretpark aanduiding niet op de juiste plaats is..

Je gebruikt 2006?

Wop,

ik heb het in 2005 EN 2006 gechecked. Beide geven dezelfde (foute) lokatie voor Paramounts Kings Island..
Jij had gezocht op 'Kings Island'  en die geeft hij blijkbaar wel goed..
#39 - 10-04-2006, 13:04 uur

Njit

En zo ziet dat adres er vanuit de lucht uit..



Lijkt erg veel op een pretpark :) (en hierop is gelijk de reden te zien dat we het park willen doen. De enige HOUTEN achtbaan met een looping in de wereld!)

#40 - 10-04-2006, 13:15 uur

Wop

Ik denk dat als hun site het juiste adres aangeeft en deze op dezelfde plek in S&T wordt weergegeven, dat je er van uit kan gaan dat dat klopt.
Mijn vermoeden is dan ook dat de pretpark aanduiding niet op de juiste plaats is..

Je gebruikt 2006?

Wop,

ik heb het in 2005 EN 2006 gechecked. Beide geven dezelfde (foute) lokatie voor Paramounts Kings Island..
Jij had gezocht op 'Kings Island'  en die geeft hij blijkbaar wel goed..


Dan is dat opzich wel vreemd jah. Maar nu ligt het toch weer op jullie route?
#41 - 10-04-2006, 19:03 uur

SpaceAce

Dan is dat opzich wel vreemd jah. Maar nu ligt het toch weer op jullie route?

Tis maar net hoe we rijden natuurlijk  ;D

Maar jij hebt dezelfde locatie als welke ik dus gevonden had (welke ik dus later pas gevonden had). Maar we gaan er gewoon voor zorgen dat deze in onze route komt! We hebben nu zo onze planning:

Dag 13   (08-06)   Overnachtingsplaats (Hagerstown?) - Kennywood – Overnachtingsplaats (Columbus?)
Dag 14   (09-06)   Overnachtingsplaats (Columbus?) - Paramount Kings Island – Overnachtingsplaats (Ashland?)
Dag 15   (10-06)   Overnachtingsplaats (Ashland?) - Cedar Point – hotel bij CP
#42 - 10-04-2006, 19:16 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15