Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Washington DC - Boston mei 2017 hulp gevraagd

Discussie gestart

Jolanda2

Onze plannen zijn veranderd, eerst zouden we naar het westen gaan, maar het wordt toch het oosten [/size]. De tickets zijn gekocht, dus dat ligt vast, voor de rest nog niks, ik heb wel 2 hotels geboekt, maar die zijn nog te annuleren. We vertrekken 5 mei naar Washington DC (aankomst laat) en gaan weer naar huis vanaf Boston op 27 mei (laat). Ik heb al een paar verslagen gelezen, ik kan het nog niet allemaal goed plaatsen, maar dat komt vanzelf nog wel   . Voor Washington heb ik 4 nachten geboekt bij het Americana Hotel (nog enigzins betaalbaar) en voor Boston heb ik de laatste 2 nachten geboekt in Bedford, best ver van Boston, maar de rest was zo duur, dat ik dat op de koop toeneem   . Is er iemand die dit hotel of gebied kent, kan het met de metro naar Boston of moet je met de auto? Op hun website is het niet makkelijk te vinden.Verder ben ik me aan het orienteren over de route, in ieder geval willen we de Amish zien, rond Lancaster, Gettysburg, Niagara Falls (Canadese), Hershey Chocolade tour   , New York. Nu vroeg ik me af hoe ik dit in een route kan gieten, dat vind ik nog best lastig. Wat is een logische route? Is Philadelphia ook de moeite waard? Is er nog een outlet center waar we "langs" komen die de moeite waard is? Het plan is om voor Washington nog o.a. een tour proberen te boeken voor het witte huis, dat kan pas 3 maanden van tevoren, dus nog even wachten daarvoor. Verder vraag ik me af, kun je ook naar de FBI? Bij Washington DC denk ik steeds aan het water bij het Jefferson Monument (?), waar mannen in strakke pakken louche gesprekken hebben, Gene Hackman geloof ik ook   , geweldig!


Het hotel in WDC heeft een shuttleservice, kunnen we dan zonder auto in WDC alles bezoeken, ook Pentagon? en pas een auto ophalen bij vertrek? Waar halen we die dan op? Weer met de shuttleservice van het hotel naar Dulles?Na WDC kunnen we dan via Gettysburg naar Lancaster en daar 1 nacht blijven, is dat genoeg, het is maar om een idee te krijgen hoe de Amish leven.Maar dan komt het...ik zou graag ook een paar dagen naar NY city gaan... We zijn er al eens geweest, dus 3 volle dagen zou zeker genoeg zijn. Maar hoe plan ik dat in?   Normaal gesproken zou je dan van Lancaster langs Hersheys kunnen gaan voor een tour (pretpark hoeft niet zo) en dan naar Watkins Glen. Daarna voor 1 nacht naar Niagara Falls.


We gaan in mei dus geen Indian Summer, welke gebieden mogen we dan niet overslaan? Het moet wel een beetje rustig blijven omdat we naar Niagara al een hele rit hebben gedaan, die wil ik er toch inhouden. Ik hoef niet alle parken te zien, maar zijn volgens jullie tussen Niagara en Boston de echte hoogtepunten in mei?Is het een probleem om een hotel voor Boston in Bedford te hebben? Kun je makkelijk met de auto en parkeren in Boston?
Ik heb nog wel meer vragen, maar laat ik hier eens mee beginnen   Het begin van mijn schema:5 mei Brussel-Washington6 mei Washington7 mei Washington8 mei Washington9 mei Washington-.........25 mei -Boston26 mei Boston27 mei Boston- vlucht laat in de avondJullie hulp wordt weer erg op prijs gesteld, alvast bedankt daarvoor   
#1 - 10-10-2016, 21:13 uur

Hans B

In het centrum van Washington (The Mall) is alles heel goed te voet te doen.
Om het je voeten het wat gemakkelijker te maken kun je een (meerdaagse) metrokaart aanschaffen.
Is handig en zeker voor  Pentagon en Arlington.

Met NYC erbij wordt het lastig om een rondje goed te plannen.
Je bent er al geweest. Ik zou dat niet doen.
Je tijd is maar kort en je andere wensen groot.
Bedenk ook dat de Niagara watervallen ook weer een heel eind uit de buurt is.

Watkins Glenn - wandelen in de Glenn canyon
Corning - museum of glass
Old Rhinebeck - WW1 vliegtuig museum en weekend vliegshows
Newburgh - OCC (van de Discovery motoren)
Rijden door de heuvels van de green en white mountains
om maar wat te noemen.

Of één dag Amish genoeg is om een idee van hun leven te krijgen.
Nee, daarvoor moet je jaren in de gemeenschap leven.
Maar om een paardenkoetsje te zien rijden, die kans heb je daar wel.
#2 - 11-10-2016, 11:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

peter w

>Verder vraag ik me af, kun je ook naar de FBI?
Naast de NSA is het crypto-museum. www.nsa.gov/about/cryptologic-heritage/museum/    Het gebouw is al eng (een oud motel).  Er stond zelfs een Enigma waar je mee mocht spelen.   
#3 - 11-10-2016, 11:41 uur

Bakvet

Is het een probleem om een hotel voor Boston in Bedford te hebben? Kun je makkelijk met de auto en parkeren in Boston? Mijn schema: ....25 mei -Boston26 mei Boston27 mei Boston- vlucht laat in de avond.

Je kunt in elk geval niet met de Metro (deze wordt in Boston the T genoemd) vanaf Bedford. Parkeren in Boston zelf zal tussen de 20 en 40 euro kosten. Als ik de keus had (heb de dagen even in Expedia ingevoerd) zou ik Hyatt Regency Boston Harbor kiezen, aan de overkant van de baai van Boston. Kamer met onvergetelijk uitzicht op de  Bay en op de achtergrond de stad. Kost 200 euro per nacht (en niet te annuleren, daar zul je een verzekering voor moeten afsluiten. Voor iets meer geld kun je de kamer bij Hyatt zelf boeken, je hebt dan een annuleringstermijn van 3 dagen voor aankomst). Hotel met airport shuttle, het ligt vlakbij de luchthaven.  Auto kun je twee dagen eerder inleveren, bespaart autohuur en/of parkeergeld, dat drukt de kosten iets. Vanuit het hotel vaar je met de watertaxi de baai over naar downtown Boston. Of vanaf de luchthaven kun je met de T of de bus gaan.  Het enige probleem is dat je vliegtuig 's avonds laat vertrekt, je kunt dan niet de hele dag in het hotel blijven.

Maar om heel eerlijk te zijn, ik zat in hetzelfde schuitje als jullie toen ik terugvloog vanaf Boston: een late vlucht naar huis. Alleen was ik al in het begin van de trip een aantal nachten in Boston zelf geweest (betaald met gespaarde hotelpunten), zonder auto. Voor de terugvlucht heb ik een voordelig hotel ver van Boston genomen en ben toen op m'n gemak naar de luchthaven gereden.
#4 - 14-10-2016, 23:28 uur

Jolanda2

New York heb ik maar eruit gelaten, dat wordt inderdaad lastig. Genoeg nieuwe mooie dingen te zien denk ik  ;) . Het hotel in Boston, daar denk ik nog over na, ik heb nu iets dat geannulleerd kan worden. Ik heb nu het de volgende route:


Brussel-WDC
WDC-WDC
WDC-WDC
WDC-WDC
WDC-Lancaster
Lancaster-Watkins Glen
Watkins Glen-Niagara Falls
Niagara Falls- ?


En dan....een mogelijkheid is richting Adirondacks, maar we kunnen ook eerst naar Toronto, 2 nachten dacht ik aan zodat we 1 volle dag hebben. Daarna via 1000 Islands naar Ithaca, hebben we dan tijd voor een boottocht bij deze eilanden? Dan kunnen we de dag daarna vanuit Ithaca naar de Adirondacks toe, ik dacht een dag of 2 daar door te brengen, Saranac Lake, Lake Placid en wandelen. Welke plaats is dan fijn om te verblijven? Is dat uberhaupt een goede route? Ik kom er niet zo goed uit. Hebben jullie daar nog ervaring mee?
#5 - 26-10-2016, 20:15 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15