Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Whale Watching

Discussie gestart

Dimitri


Ik ben beetje aant twijfelen, wat zou er best zijn... Whale watching vanuit Boston of vanuit Gloucester ...
Of speelt dat niet zoveel rol? Het enige is wel moest ik kiezen voor whale watching in gloucester dan heb heb ik een volledige extra dag in boston...



#1 - 01-04-2011, 13:37 uur

Karina

Waar je het ook vandaan doet. Gloucester of Boston. Hoewel een hele extra dag Boston fantastisch is - is het iets wat je zeker moet doen. Een paar jaar geleden ben ik gaan whale watchen en hoewel ik toch zeeziek werd. (denk aan een pilletje als je er last van hebt) vond ik het een geweldige ervaring. Ik ben vanuit Maine gaan whalewatchen en het was zeker de moeite waard. Succes!
#2 - 01-04-2011, 14:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15