Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

White Mountains in New Hampshire

Discussie gestart

Jez

Jaja, nog maar 9 nachtjes slapen en dan is het zover: onze reis naar de oostelijke staten!
Ik zit nu middenin de voorpret  ;D en ben aan het kijken langs welke scenic points we allemaal komen, en wat daarvan de moeite waard is.

Nu zag ik dat je bij Mount Washington een ritje met de Cog Railway kunt maken, helemaal naar boven. Alleen, dit kost $60,- pp en duurt 3 uur. Terwijl je er ook met de auto kunt komen èn er hier nog veel meer mooie plekjes in de buurt zijn.

Is de treinrit de moeite waard? Ik hoef niet persé IN die trein te zitten; als we er vanuit de auto een mooi uitzicht op hebben, vind ik het ook al mooi...............
#1 - 01-09-2005, 00:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Coyote

Maar waarom ga je niet met de eigen auto naar boven? Mijn broer heeft dat 2 jaar geleden ook gedaan. Zelf ben ik dat ook van plan als ik in oktober in deze streek ben. Of ligt het niet bij jullie in de planning om naar boven te gaan?

Of de treinrit de moeite waard is, weet ik niet. Het zal vast een hele leuke ervaring zijn. Ik ga liever met de eigen auto.

Roland
#2 - 03-09-2005, 09:27 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Jez

Ik denk dat wij ook gewoon met de auto gaan. Van die trein klonk wel leuk, omdat het een oude stoomtrein is, maar ik vind het toch wel prijzig en lang duren.

Ik zal je begin oktober vertellen hoe het was!
#3 - 03-09-2005, 22:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Appiegoesusa

Wij hebben een maandje geleden de Mount Washington met de auto "beklommen". Het was een hele leuke rit, maar stel je er geen ontdekkingsreis bij voor. Alles is goed begaanbaar en als het tegenzit rij je in file naar boven en naar beneden. Bovenop aangekomen zie je dan het treintje aankomen. Is een erg leuk gezicht, maar ik weet nou niet of het ritje met de trein wel de moeite waard is. In de buurt van Mount Washington zijn ook leuke andere dingen te doen: de berg op met een skilift, een wandeltocht(je) naar een waterval en nog veel meer..
Wij hebben er in ieder geval een leuke dag gehad!

Albert
#4 - 12-09-2005, 19:40 uur

Sammy

Dat treintje gaat heeeeeeeeeel langzaam ik ben blij dat ik met de auto ben gegaan, was overigens wel prachtig uitzicht.
#5 - 24-09-2005, 17:07 uur
Lived in Baltimore for 4 months, been USA crazy eversince.

Jez

We zijn uiteindelijk niet de berg opgegaan; niet verder gekomen dan aan de voet ervan. Onze huurauto besloot net tevoren een extra lampje aan te doen. Die van "malfunction". We durfden het daarom niet aan de klim te maken.

Later kwamen we bij de Whiteface Mountain in New York State, en die hebben we wel beklommen (met de auto). Was erg mooi! Het leuke van deze berg is, dat je bovenaan parkeert en dan met de lift naar het uiterste topje kunt. Of met de trap. Maar hee, er gaat een lift...........  ;)
#6 - 30-09-2005, 17:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15