Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Winkelen in NY

Discussie gestart

sgvb

Ik ben nu druk bezig met de route uit te stippelen voor onze stedentrip in oktober. Wat ik moeilijk vind is om leuke shopping centers te vinden.
Ik weet dat Jersey Gardens leuk is, maar deze ligt buiten NY en deze bewaren we dan ook voor de laatste dag. Het gaat mij meer om leuke shoppingmalls in NYC zelf.
Het is mij bekend dat het Rockefeller center ook een winkelcentrum heeft. Maar wat voor leuke shoppingcenters zitten er tussen Central Park en Lower Manhattan?
#1 - 15-08-2010, 22:16 uur

B-man

Eigenlijk is dat hele stuk een groot shopping gebied hoor. Denk alleen al aan alles binnen het Garment District maar uiteraard ook Madison Avenue, Fifth Ave (Saks, is een mooie zaak), Macy's, Barneys,  etc. Begin maar gewoon te lopen vanaf Grand Army Plaza richting het zuiden en je zult het wel zien. Voor een goede designer discount store, zeker ook naar Century 21 gaan. en als je dan toch in het zuiden van Manhattan zit, neem meteen Fulton Street Mall mee.
#2 - 17-08-2010, 21:27 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

sgvb

dat zijn handige tips, thanks

kijk in principe zijn we in New York om mooie dingen te bekijken....maar....mijn moeder en ik zijn ook dol op shoppen haha
 :D
#3 - 18-08-2010, 19:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15