Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

2 of 3 maanden vakantie naar de USA???

Discussie gestart

GOLFIST

Hallo

Wij zijn een koppel veertigers uit Belgie maar wonen nu al 5 maanden in zuid Spanje.

Nu werken we hier toch nog niet en hebben de tijd en dachten we, waarom niet een maand of 2 of 3 naar Amerika trekken.

Maar waar beginnen, ik dacht te vliegen naar New york daar een week of zo te verblijven op hotel.

Dan een mobilhome huren en zo dan de US te doorkruisen.

Is dit te doen, en moet ik alles op voorhand regellen.

Natuurlijk weet ik ook dat ik de vlucht moet regelen en het hotel/motel in New york.

Maar kan ik beter de mobilhome van hier boeken of ter plaatse.

Moet ik kunnen aangeven bij aankomst in Amerika waar en hoe lang ik verblijf?

Op die tijd zou ik toch al iets van Amerika gezien moeten hebben denk ik he.

Geef jullie mening en laat maar julie gedachten maar horen.

Grtz GOLFIST
#1 - 16-10-2008, 20:11 uur

ned in MO

Dat heet een motor home. Een mobil home is heel wat anders ;D

#2 - 18-10-2008, 21:35 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Marianne

Ik weet niets van campers, maar met auto's is het zo dat huren vanuit Belgie/Nederland het vestandigst is omdat je dan meteen de goede verzekeringen hebt. Dat zal voor campers ook geleden neem ik aan?
Wil je van oost naar west reizen of ook weer terug? Denk er aan dat bij een reis van oost naar west de achterlatingskosten behoorlijk hoog kunnen zijn.
Een hotel in NY zou ik op voorhand regelen, vaak heb je ook aanbiedingen als je iets boekt in combinatie met een vlucht, de rest kun je allemaal ter plekke doen.

Je moet bij binnenkomst in Amerika het adres van je eerste overnachting doorgeven. Hoe het zit met de lengte van het verblijf weet ik niet, ik denk dat je aan moet kunnen tonen dat je weer terug gaat. Koop in elk geval een retourticket.

Marianne


#3 - 18-10-2008, 23:52 uur

GOLFIST

@ Marianne Dank U ik heb ondertussen een offerte al gekregen voor een camper 63 dagen en we zouden dan van uit NY rond trekken en terug via NY naar Spanje komen.

En ja het hotel/motel in NY zouden we zeker op voorhand boeken samen met de vlucht en de camper eventueel.

@ ned in MO ook bedankt maar ze noemen het dus camper en niet zo zeer motor home  ::)
#4 - 19-10-2008, 00:14 uur

Hans B

R V  is ook een goede benaming.
Het is de afkorting voor Recreation Vehicle ofwel Motorhome.
Camper is wat je hier in Europa tegen een RV of motorhome zegt.
Een camper in de VS is een kampeerder.

Hans
#5 - 19-10-2008, 16:50 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

Hallo Ronny,
ik probeer je al enige tijd een PM te sturen, maar die komt onbestelbaar retour.
Kun je mij een mail m'n prive email stuen.
groet Hans
#6 - 19-10-2008, 17:24 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

GOLFIST

Hans U hebt mail
#7 - 19-10-2008, 19:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15