Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

25 % code voor seaworld

Discussie gestart

wilma

Hallo,

Ik heb in een bericht gelezen dat er een 25% kortingscode is voor Seaworld, maar ik kan het bericht nergens terug vinden. Kan iemand mij helpen aan de code? Ik zou graag via internet vast kaartjes bestellen. Bestaat er ook zo'n code voor de Universal Studio's als je een front in line pass  wil kopen?
Heb ik het goed begrepen dat je voor Sea world geen FOL-kaarten kunt kopen? Wij gaan van 29 juni 2008 tot 29 juli 2008 maar Amerika.

Groetjes, Wilma
#1 - 25-05-2008, 22:55 uur

Bertorelli

Hallo,

Ik heb in een bericht gelezen dat er een 25% kortingscode is voor Seaworld, maar ik kan het bericht nergens terug vinden. Kan iemand mij helpen aan de code? Ik zou graag via internet vast kaartjes bestellen. Bestaat er ook zo'n code voor de Universal Studio's als je een front in line pass  wil kopen?
Heb ik het goed begrepen dat je voor Sea world geen FOL-kaarten kunt kopen? Wij gaan van 29 juni 2008 tot 29 juli 2008 maar Amerika.

Groetjes, Wilma

Ben ook benieuwd  ;)
Wij vliegen ook naar en van Orlando en willen ook als het meezit een park meepakken.
Iemand nog tips?

Mijn vrouw heeft een hekel aan attracties als achtbanen en andere zaken dus Disney valt af (Disneyland LA hebben we al gehad)
Zit zelf aan gatorland te denken die is ook niet zo prijzig.

Groetjes

Bert & Hilda
#2 - 26-05-2008, 10:32 uur

jerbia

Voor couponcodes zie http://www.retailmenot.com/view/seaworld.com

gr. Bianca
#3 - 26-05-2008, 10:40 uur

Wop

FOL kaarten heb je niet nodig, alles is ruim toegankelijk. Seaworld heeft een nieuwe actie. Je kan het kaartje (bij het park) gratis upgrade naar een Fun pass, welke je rechtgeeft op de rest van het jaar gratis toegang!
#4 - 26-05-2008, 16:55 uur

wilma

Hallo Bianca,

Bedankt! We gaan het uit proberen. Toch nog een vraagje. Kun je die tickets met die code nu vandaag online kopen en dan 20 juli het park bezoeken. Of moet dat vlak van tevoren in een internetcafe in Amerika?

Groetjes, Wilma
#5 - 27-05-2008, 18:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15