Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

activiteiten met jonge kinderen zuid-oost usa

Discussie gestart

Charlotte

Beste mensen,

Wij gaan in september 2009 met drie kinderen naar de USA. We willen vliegen op Atlanta en daarna zowel een klein stuk Florida als richting het westen reizen (tennesee)
Wij twijfelen behoorlijk over een camper of auto. is het zo dat een camper voor kinderen leuker is?  Kom je dan meer op plaatsen waar kindfaciliteiten zijn (nl. campings) of kan dit ook bij hotels?
Graag zou ik van jullie USA liefhebbers weten of jullie ervaringen hebben hierin en mogelijk ons kunnen helpen bij een keuze. We zijn met tweeen meerdere keren naar de USA geweest nu voor de eerste keer met kinderen (4 en een tweeling van dan 2,5 jaar) Eeen hele andere beleving van de USA dus.
Alvast dank voor de reactie!
#1 - 02-11-2008, 14:34 uur

Hans B

Hallo Charlotte,
ik heb de zoekfunctie van dit forum gebruikt (camper en ervaring), ik kreeg onder andere de onderstaande onderwerpen eruit.
Misschien kun je dat zelf ook even proberen.


10 ervaringen California/Nevada, camper + kindje (11 maanden)
Hoe een beweeglijke dreumes in een camper laten slapen?????
tips voor reis met 1,5 jaar kind door USA met camper
Camper & Maxi Cosi
Kinderautostoeltjes in camper?
Reizen met kinderen in het Westen 
rondreis mei 2006 met zoon van 5 

succes, Hans
#2 - 02-11-2008, 19:31 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15