Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Air travel ipv roadtrip?

Discussie gestart

lisavanhole

Hoi,
Ik en nog een paar vrienden hebben besloten om een rondreis door Amerika te doen.
Wij zijn net 18 en ons ouders hebben ons het ja-woord gegeven - we mogen dit dus doen - zolang het geen rondreis is met de auto.
Dus... de enige optie is eigenlijk een flight travel of air travel.
Is er iemand die hier tips voor heeft of eventueel zelf ervaringen?
Zou handig zijn!
Alvast bedankt! =)
#1 - 04-01-2014, 18:52 uur
Mvg,
Lisa

Pieter79

Hoi,
Ik en nog een paar vrienden hebben besloten om een rondreis door Amerika te doen.
Wij zijn net 18 en ons ouders hebben ons het ja-woord gegeven - we mogen dit dus doen - zolang het geen rondreis is met de auto.
Dus... de enige optie is eigenlijk een flight travel of air travel.
Is er iemand die hier tips voor heeft of eventueel zelf ervaringen?
Zou handig zijn!
Alvast bedankt! =)

Dat had niet anders gekund; er is volgens mij geen car rental plaats die auto's verhuurd aan bestuurders onder de 21 jaar (VS), en 19 voor in Canada.

Wat is het verschil tussen flight travel en air travel?

Gr. Pieter
#2 - 04-01-2014, 19:51 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Je bedoelt je binnen Amerika verplaatsen met het vliegtuig? Ik kan niet in jullie portemonnee kijken natuurlijk. Maar ondanks dat vliegen hier gangbaarder is en goedkoper, is het nog steeds een dure aangelegenheid. Je zou wel gebruik kunnen maken van een stop over, dan is het nog wel te doen.

Ik heb ooit met een vriendin een trip met de Amtrak gemaakt. Is dat niks? Wij hadden aan boord de meest geweldige ervaringen en ontmoetingen. Wij zijn op LA gevlogen, daar een paar dagen geweest (ja, LA is echt héél goed te doen met OV), daarna met de Amtrak naar Santa Barbara, twee dagen gebleven en vervolgens zijn we naar San Fransisco gegaan, die stad is helemaal goed te doen zonder auto. De route onderweg langs de kust is ook geweldig.

Of je neemt de Zephyr, van Chicago naar San Fransisco, ook heel mooi.

Maar zonder dat we weten waar jullie interesses liggen, is het eigenlijk onmogelijk iets zinnigs te zeggen. Amerika is groot en gevarieerd. Wat willen jullie doen en zien?
#3 - 04-01-2014, 19:52 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15