Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alcatraz

Discussie gestart

s665770

Hallo allemaal,

We gaan rond de feestdagen naar SF en nu vraag ik me af wanneer we beter naar Alcatraz kunnen gaan ?
's Ochtends of 's middags ? Ik heb nl. gelezen dat het 's ochtends nogal mistig kan zijn maar volgens mij heb
je begin januari toch veel kans op regen en zou het dus niet zo veel uitmaken.
Misschien zijn er mensen die uit ervaring spreken ?
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Daan
#1 - 23-10-2008, 13:00 uur

Dreke

Ik kan enkel onze ervaring met jou delen. Dat was eind september. Wij hebben toen de Early Bird Tour gedaan. Dat is dezelfde als alle andere, maar dan de eerste van de dag. Toen wij vertrokken was het erg mistig. Maar daar merk je op het eiland zelf niet veel van. Toen wij de oversteek maakten (zowel heen als terug rond 12.00 uur) hing er mist. Van de Golde Gate Bridge waren enkel de twee toppen zichtbaar. Die middag planden wij nog een fietstrip over de brug. We vreesden dat er te veel mist zou hangen. In de namiddag was de mist plots weg (lees: op een uurtje tijd).

Met andere woorden: het zal afhangen van het weer. :-)
#2 - 27-10-2008, 17:16 uur

DeniseenCoen

Hoi ..

Rondom SFO hangt er altijd veel smog. Dus in principe maakt het weinig uit of je sóchtends of Smiddags gaat!
Ik raad aan om wel een boot tour te reserveren. het is er erg druk.

Tip; Je kan op Alcatraz een audio tour doen. Hier kan je in de taal invoeren. Ze hebben ook Nederlands.
Ze leiden je dus met een kop telefoon door het hele gebouw en eiland heen! Zo gaaf en enorm interessant.

Tip voor San Francisco, Doe ook eens de Duck tour. Een amfibie voertuig die zowel een stads tour doet als ook dus de haven in gaat!
Wilde zeeleeuwen, oude boten etc. Erg mooi en indrukwekkend!

groetjes Denise
#3 - 12-11-2008, 18:43 uur

Bakvet

Hoi ..

Rondom SFO hangt er altijd veel smog. Dus in principe maakt het weinig uit of je 's ochtends of 's middags gaat!


Juist! Er hangt bijna altijd smog rond luchthavens. SFO is daar zeker geen uitzondering op. Al waait het er meestal wel lekker weg.

In de San Francisco Bay hangt "fog", zoals in KFOG 104.5. ;)
#4 - 13-11-2008, 21:22 uur

josli

Wat het weer betreft daar kan ik geen zinnig woord over zeggen,wij hebben de avondtour gedaan,
die schijnt uitgebreider te zijn.
Wel ruim van te voren boeken anders grijp je er waarschijnlijk naast
#5 - 17-11-2008, 18:06 uur
Groeten Jos Stolk

http//:rondjedenver2009.web-log.nl

Yessica

Neem in ieder geval een heel dikke jas mee. En een muts. En wanten. (hier zou een rillende smiley moeten staan maar die is er helaas niet)
#6 - 17-11-2008, 20:25 uur



jerbia

#7 - 17-11-2008, 20:35 uur

Njit

Wat je ook doet, neem iig de audiotour. Dat maakt de ervaring zoveel leuker.
#8 - 17-11-2008, 21:36 uur

Coyote

Absoluut de audiotour doen, en dan het liefst ook de Engelse. Helemaal echt met stemmen van voormalige gevangenen. Soms leek het alsof ze naast je stonden te praten en te slaan op de tralies...

Roland
#9 - 18-11-2008, 06:16 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15