Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amazing Amerika!!

Discussie gestart

Marianne

Nu we het hier toch zo erover hebben, scheelt het heel erg veel om in april/mei te gaan? Zie nl. net dat zoonlief dit jaar weer eens een twee weken mei vakantie heeft, een klein rondje is altijd nog beter dan geen rondje immers :)
Qua tickets scheelt het best veel denk ik. Autohuur zal iets goedkoper zijn. Accommodatie hangt er van af, in de meeste parken zie je geen verschil in prijzen tussen laag- en hoogseizoen, en sommige gebieden zijn juist in die periode populair zoals de parken bij Moab. Maar de tickets zijn natuurlijk de grootste kostenpost. Het lijtk mij heerlijk om 2 weken in mei te gaan. Onze dochters hadden nooit 2 weken vrij op de middelbare school jammergenoeg, anders hadden we vast wel eens een rondje Las Vegas gedaan, met bijvoorbeeld Grand Canyon, Page, Monument Valley, Moab, Capitol Reef, Bryce en Zion.
Hier een verslag van 2 weken in de meivakantie.

Marianne
#31 - 30-07-2012, 23:29 uur

petravv

, anders hadden we vast wel eens een rondje Las Vegas gedaan, met bijvoorbeeld Grand Canyon, Page, Monument Valley, Moab, Capitol Reef, Bryce en Zion.
Hier een verslag van 2 weken in de meivakantie.

Marianne

Dat rondje hebben we in 2009 gemaakt, dus ik zat nu te kijken wat er vanuit Denver bijv. goed te doen is. De tickets van icelandair op denver waren in het hoogseizoen al gunstig dus hopelijk in mei nog beter.
Ik wil zo wie zo ook wel heel graag grand teton meepakken omdat we die dit jaar moesten laten schieten, te weinig tijd. En Glacier hadden we regen, dus dat park zou ik ook wel graag opnieuw doen, maar is misschien in mei nog niet mogelijk?
#32 - 31-07-2012, 11:31 uur
http://amerika--2009.blogspot.com/   let niet op de typefouten haha  Het Zuid Westen

http://vanvliet-amerika2010.blogspot.com/

De Zuidelijke staten

Amerika/Canada 2012 http://amerikavanvliet2012.blogspot.nl/

Marianne

In Glacier hadden wij in de tweede helft van juni al problemen; geen trails sneeuwvrij en de Going to the Sun road was nét open toen wij er waren. Lijkt me in mei niet aan te raden.
Grand Teton (van de NPS-site):
Mid-April, May, June
Mild days and cool nights alternate with rain and snow. Valley trails are usually snow covered until late May.

Vanuit Denver kun je natuurlijk naar New Mexico. En misschien nog een stukje Arizona?

Marianne
#33 - 31-07-2012, 12:33 uur

Jez

Of ga eens naar de oostkant, heerlijk in het late voorjaar, minder ver vliegen voor die 2 weken, daardoor vaak goedkoper en ook erg mooi!
#34 - 31-07-2012, 19:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

@Jez, noem eens wat highlights aub.

En dan bedoel ik natuurlijk parken / bezienswaardigheden maar ook een plek om te relaxen (wat voor ons dit jaar Vegas was).
#35 - 31-07-2012, 20:39 uur

Jez

Misschien heb je dan iets aan dit topic ? Of kijk eens op mijn website

(sorry, heb even geen zin om veel te tiepen, ben eigenlijk aan het schuren & lakken)
#36 - 31-07-2012, 21:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Yessica

(sorry, heb even geen zin om veel te tiepen, ben eigenlijk aan het schuren & lakken)

Hoezo verslaafd, haha  ;D
#37 - 31-07-2012, 21:42 uur

Dirc

Indrukwekkende lijst reizen. Volgens mij kloppen je plaatjes niet altijd met rood gekleurde staten.
Maar goed, ik zou willen dat ik zo vak op vakantie kon!
#38 - 31-07-2012, 23:13 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15