Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

annuleren bij travelodge

Discussie gestart

michelly

Heeft er iemand ervaring met het annuleren bij Travelodge. Wij hadden een reservering gemaakt in Hurricane. Nu hebben we iets ander geboekt en wilden we deze annuleren. Bij het boeken kwam de volgende informatie te staan:

CANCEL 24HRS PRIOR TO 4PM

Nu wilden we annuleren en nu komt er dit te staan:

Reservation Details
Cancellation Policy: CANCEL 45 DAYS PRIOR TO 4PM

Weet iemand hoe dit zit? Kan dit zomaar en kan ik hier niet meer vanaf komen?

Bvd Michelly
#1 - 23-06-2005, 22:08 uur
onze website www.michelly.nl

Bakvet

Heb je daar destijds een printje van gemaakt of een e-mail bevestiging van gehad? Dat zou wel handig zijn.

Je kan het beste de klantenservice bellen: 1-800-835-2424 (of reservations 1-800-578-7878).
#2 - 23-06-2005, 23:56 uur
« Laatst bewerkt op: 24-06-2005, 21:52 uur door Bakvet »

Mississippi

Ik zou ze ook eerst bellen en een email sturen om zeker te zijn dat ze de annulering hebben ontvangen.

Als je email bevestiging van de reservering of een printje waar de voorwaarde CANCEL 24HRS PRIOR TO 4PM als bewijs hebt kan je altijd een credit card afschrijving terugdraaien.

Hopelijk hoeft het niet zover te komen  :-[
#3 - 24-06-2005, 09:00 uur

hdeweert

Hallo
Toevallig had ik dit jaar ook bij Travelodge in Hurricane gereserveerd. Omdat we later onze route veranderd hebben heb ik ons verblijf daar gecancelled. Het moet dus geen probleem zijn, als je het confirmation nummer maar hebt. Je krijgt dan netjes een berichtje met de cancelation details en een cancellation nummer toegestuurd.
Harm
#4 - 24-06-2005, 17:45 uur

michelly

Het is gelukt!!!!

eerst op de site geprobeerd, lukte niet want 'cancelation expired'

Toen een mailtje gestuurd, kregen toen dit antwoord :

Thank you for contacting the Travelodge Customer Service Department
regarding the problem you encountered with your reservation for Hurricane,
UT.  We certainly do regret anything that may have caused you to contact our
office.  Please accept our apologies for any inconvenience this may have
caused you.  
Please be assured that we have thoroughly reviewed your concern, and
recommend you contact the web site on which your reservation was originally
booked.
Once again, we sincerely apologize. Thank you for your patronage of
Travelodge.  


Nog niks!!

Toen klantenservice gebeld. Antwoord: reservations bellen
Toen Reservations gebeld. Antwoord: expired, bel hotel in Hurricane.

Toen naar het hotel gebeld en het lukte eindelijk.

Wel een wat omslachtige manier van annuleren!!
#5 - 04-07-2005, 23:50 uur
onze website www.michelly.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15