Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie
Reizen door Amerika => Reizen algemeen => Topic gestart door: michelly op 23-06-2005, 22:08 uur
-
Heeft er iemand ervaring met het annuleren bij Travelodge. Wij hadden een reservering gemaakt in Hurricane. Nu hebben we iets ander geboekt en wilden we deze annuleren. Bij het boeken kwam de volgende informatie te staan:
CANCEL 24HRS PRIOR TO 4PM
Nu wilden we annuleren en nu komt er dit te staan:
Reservation Details
Cancellation Policy: CANCEL 45 DAYS PRIOR TO 4PM
Weet iemand hoe dit zit? Kan dit zomaar en kan ik hier niet meer vanaf komen?
Bvd Michelly
-
Heb je daar destijds een printje van gemaakt of een e-mail bevestiging van gehad? Dat zou wel handig zijn.
Je kan het beste de klantenservice bellen: 1-800-835-2424 (of reservations 1-800-578-7878).
-
Ik zou ze ook eerst bellen en een email sturen om zeker te zijn dat ze de annulering hebben ontvangen.
Als je email bevestiging van de reservering of een printje waar de voorwaarde CANCEL 24HRS PRIOR TO 4PM als bewijs hebt kan je altijd een credit card afschrijving terugdraaien.
Hopelijk hoeft het niet zover te komen :-[
-
Hallo
Toevallig had ik dit jaar ook bij Travelodge in Hurricane gereserveerd. Omdat we later onze route veranderd hebben heb ik ons verblijf daar gecancelled. Het moet dus geen probleem zijn, als je het confirmation nummer maar hebt. Je krijgt dan netjes een berichtje met de cancelation details en een cancellation nummer toegestuurd.
Harm
-
Het is gelukt!!!!
eerst op de site geprobeerd, lukte niet want 'cancelation expired'
Toen een mailtje gestuurd, kregen toen dit antwoord :
Thank you for contacting the Travelodge Customer Service Department
regarding the problem you encountered with your reservation for Hurricane,
UT. We certainly do regret anything that may have caused you to contact our
office. Please accept our apologies for any inconvenience this may have
caused you.
Please be assured that we have thoroughly reviewed your concern, and
recommend you contact the web site on which your reservation was originally
booked.
Once again, we sincerely apologize. Thank you for your patronage of
Travelodge.
Nog niks!!
Toen klantenservice gebeld. Antwoord: reservations bellen
Toen Reservations gebeld. Antwoord: expired, bel hotel in Hurricane.
Toen naar het hotel gebeld en het lukte eindelijk.
Wel een wat omslachtige manier van annuleren!!