Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Arabian nights dinner show

Discussie gestart

Lena

Hallo allemaal,

Begin juni gaan we naar Florida. We zouden graag de dinnershow 'Arabian nights' in Orlando meemaken.

Nu hebben we op twee verschillende sites verschillende prijzen opgemerkt. (Toch wel een groot verschil) De ene site is de officiële site van de show (http://www.arabian-nights.com) , dus ik veronderstel dat deze zeker correct is.
Toch vraag ik me af hoe die andere site (https://www.orlandoattractions.com/tickets/ticket/view/45/6)  zo'n goedkope tickets kan aanbieden (31 dollar per persoon ipv 45.90 dollar per persoon op de officiële site). Is dit een verdachte zaak of mis ik iets?  ???

Is er iemand die ervaring heeft met dit soort shows?
Indien we via internet bestellen, zullen we dan onze plaatsen kunnen kiezen in de zaal? Welke zou dan de beste plaats zijn?

Bedankt!
#1 - 22-04-2008, 22:10 uur



Tekkel

Wij zijn er in 2001 gratis heen geweest.
's Ochtends gespendeerd aan een gratis uitgebreid onbijt en een timeshare praatje van een half uurtje.
's Avonds gratis naar Arabian Nights.
Dat vonden we wel een goeie deal ;D

Bart
#2 - 22-04-2008, 22:58 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

wippelgem

hey lena!

geen ervaring, gewoon je een leuke reis en voorbereidingen wensen langs deze weg  ;)

verzet jullie gedachten maar en geniet er van!
#3 - 26-04-2008, 23:23 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15