Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Auto en reis apart boeken of samen? (ervaringen?)

Discussie gestart

houtsmaaa

Ik zit een beetje in twijfel,

Over een paar maanden willen we graag naar san francisco en daar
gaan rondrijden. Nu was ik van plan om een reis en auto apart te boeken
maar volgens mij is dit duurder omdat ik bij travel guide amerika had gevraagd
naar fly en drive en die vragen voor 20 dagen incl vlucht en auto compleet met
volle tank en vezekeringen 1200 pp. Dat klinkt nog niet zo gek volgens mij. Of..
Raad iemand dit af? Of.. Weet iemand en beter/goedkoper alternatief. Ik wil toch
echt bijna wel gaan boeken maar zie soms door de vele aanbieders niet tot een keuze
te komen...

Alvast bedankt voor de reactie's

Johannes
#1 - 09-02-2010, 13:54 uur

MissFluffy

Afwegen en zien waar je het best en goedkoopst uitkomt.Mij is het nooit gelukt voordeliger te boeken ticket+auto bijeen.
Ik kijk nu naar usareisen.de of eautohuur.be of nl voor de wagen.Tickets op zich kijk ik op verschillende sites ,ook bij de airline zelf .En dan maak ik voor mij eigen een bedrag waarvan ik denk dat het goed is want als je reist in de zomermaanden zijn de vluchten snel volgeboekt ,zeker als je graag raamplaats+gangpad wil hebben .

Groetjes,
#2 - 09-02-2010, 14:06 uur

Hans B

Veel is afhankelijk van de periode.
Hoogseizoen is veel duurder dan voorseizoen, maar dat haal ik zo niet uit je bericht.
Als dit hoogseizoen is (na ± ½ juni) is dit een heel redelijke prijs.

Als je echter met veel mensen gaat (bv.4) moet je bij een reisburo ook veelal 4x de auto betalen en dan is het vaak aantrekkelijker om 4x een vlucht te boeken en 1x een auto.

#3 - 09-02-2010, 15:34 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

houtsmaaa

Nee niet voor het hoogseizoen, we willen graag 3 weken en dan van 27 april tot 18 mei (ongeveer). Ik denk toch dat ik het apart ga boeken dan weet ik waar ik aan toe ben (of niet) en kan ik het zelf regelen. Vroeg ik me nog wel af of het regelen van een auto bij usareisen.de (zo heet dat geloof ik) lastig is of gaat dit vrij simpel? Ik hoor wel veel mensen hier erg positief over? Bij eautohuur heb ik ook gevraagd maar het duurt lang voordat ik een mailtje/telefoontje terug krijg dus daar heb ik het dan niet zo op of er moeten ook positieve ervaringen bij zijn hier? Ik had nu een ticket voor 538 retour pp. valt wel mee toch? EN ...

Kan ik op een beetje op redelijk weer rekenen rond die periode in de driehoek SF , LA en Las Vegas?

Alvast weer bedankt voor al jullie hulp !!!
#4 - 09-02-2010, 15:48 uur

MissFluffy

Tja ,bij eautohuur loopt deze dagen precies iets goed mis .Ik had ook een telefoontje gepleegd of zij mij ene beter prijs konden aanbieden dan wat usareisen aangaf .Denk dat ik nu al meer dan een maand niets van gehoord  heb en ik heb in tussentijd al eens terug contact opgenomen en kreeg dezelfde medling als voordien dat ze me zouden terug contacteren.
Nochtans heb ik afgelopen december daar een wagen geboekt en afgehaald en dit ging uitstekend.En omdat ik nog steeds vind dat ze mij deze keer niet correct hebben behandeld ,heb ik uiteindelijk geboekt bij usareisen.Nu daar had ik al eerder ook een wagen geboekt en ook prima verlopen .
Maar afgelopen december huurprijs kwam toen bij eautohuur voordeliger uit en nu voor komende zomer is usareisen voordeliger .Uitkijken is de boodschap  ;)
#5 - 09-02-2010, 15:55 uur

Jez

Ik weet niet welke categorie auto je wilt huren; voor een beetje auto (fullsize of gewone SUV) ben je voor 3 weken ca. €500-600,- kwijt. Als je van jouw offerte van €1200,- pp de ticketprijs van €538,- pp afhaalt, betaal je met 2 personen €1324,- voor de auto. Da's veel te veel.

Ik heb nu een aantal x bij usareisen geboekt en dat is prima bevallen - gewoon online geboekt. Het is tenslotte alleen een tussenpersoon, dus dat zegt nog niets over de maatschappij waar je uiteindelijk de auto van huurt. Ik kom voor dit jaar nu voordeliger uit bij eautohuur, dus ik denk dat die het voor ons deze x wordt.
#6 - 09-02-2010, 23:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15