Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

auto huren

Discussie gestart

ErnaK

Wij gaan voor de eerste keer naar Amerika voor een rondreis van SF naar LA en willen dat gaan doen met de auto. Waar/bij wie  kunnen we het beste een auto huren en zijn er nog zaken waar we extra alert op moeten zijn ?

Ik "hoor"graag van jullie, gr. Erna
#1 - 14-08-2011, 15:37 uur

MiamiHeat

De laatste 4 x altijd via www.usareisen.de de auto geboekt. Daarvoor altijd rechtsreeks via Alamo. USA Reisen is prima en heeft regelmatig leuke acties waardoor de prijs aardig daalt. Al heb ik laatst op het forum ook een andere naam voorbij zien komen waar je goed(koop) een auto kunt huren. Zorg in ieder geval voor een 'compleet" pakket zodat je de juiste verzekeringen hebt.

Succes!
#2 - 14-08-2011, 15:41 uur

Rockie

Hallo,
USAreisen.de heeft idd altijd goede aanbiedingen, zeker als je er een beetje vroeg bij kunt zijn. Wij hebben vorig jaar november voor een 3 weekse reis deze maand 584 eurries betaald voor een midsize suv plus alle verzekeringen en geen drop off kosten.
#3 - 14-08-2011, 15:54 uur

Rockie

Ik zat effe te bladeren en kwam nog een site tegen met goeie aanbiedingen. Ken deze site niet. Iemand ervaringen mee?

http://www.eautohuur.nl/
#4 - 14-08-2011, 16:23 uur

Old Faithful

Wij reserveren de auto altijd via usareisen.de en dat bevalt goed.
Ik heb geen ervaring met eautohuur.nl, maar die naam komt regelmatig voorbij en dan lees je ook positieve berichten.

Het is van belang de juiste verzekeringen te hebben. In de V.S. zit bij autohuur normaal geen verzekering, omdat de Amerikanen daarvoor hun eigen autoverzekering gebruiken. Bovendien zijn de wettelijke minimumbedragen voor de w.a. verzekering erg laag, zodat daarvoor een aanvulling nodig is. Als je via hierboven genoemde organisaties reserveert, zijn de benodigde verzekeringen inbegrepen.
Het kan zijn dat bij het afhalen van de auto nog geprobeerd wordt om extra Road Assistance te verkopen. Wij slaan dat aanbod altijd beleefd maar zeer beslist af.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#5 - 14-08-2011, 17:06 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

usareisen.de is niet in het engels te zetten toch?

Is jullie Duits allemaal zo goed, dat jullie weten wat alle verzekeringen inhouden?
#6 - 14-08-2011, 17:13 uur

leendert en maria

In 2010 een auto gehuurd bij e-autohuur. We hadden een dodge durango gereserveerd. Uiteindelijk reden we bij 'Dollar' weg met een GMC Acacia. Onze ervaringen zijn positief: een goede auto. Wel een keer extra olie bijgegooid, maar, zonder bon, vergoedden ze bij het inleveren royaal de kosten.
Of e-autohuur goedkoper is dan anderen weet ik niet. Ik herinner me wel dat, omdat we telefonisch boekten, we (meer) korting kregen.
Maria
#7 - 14-08-2011, 17:20 uur

MiamiHeat

usareisen.de is niet in het engels te zetten toch?

Is jullie Duits allemaal zo goed, dat jullie weten wat alle verzekeringen inhouden?

In mijn geval wel.....
#8 - 14-08-2011, 17:31 uur

Dirc

Trouwens ook een leuke vraag: hoever van te voren kun je auto's meestal boeken?

Ik zie dat ze bij usareizen en alamo bijvoorbeeld nog geen aanbod hebben.
#9 - 14-08-2011, 17:32 uur

MiamiHeat

meestal kan je vanaf oktober weer voor het zomerseizoen 2012 huren
#10 - 14-08-2011, 17:33 uur

Freddytex

Indien je een reisverzekering hebt heb je geen reis inzittede verzekering nodig en is het voldoende met 3. USA-Spar-PLUS-Tarife en dan is alles inbegrepen bij eAutohuur zijn gewoonlijk de banden en het glas niet verzekerd dit moet je vragen.Het hagt af bij welke firma er gereserverd word . Bij DOLLAR via eAutohuur is dit gewoonlijk wel het geval.Ik heb reeds bij beide geboekt en was zeer tevreden.Vergeet niet dat zowel usareisen.de als eAutohuur.nl slechts tussenpersonen zijn en je in werkelijkheid huurt bij een van de firmas zoals Alamo en andere
#11 - 14-08-2011, 17:47 uur

Marianne

Als je huurt in Californië hoef je niet het meest uitgebreide pakket te nemen want in CA hoef je niet extra te betalen voor een tweede bestuurder.
Kijk ook eens in reizen algemeen, daar komen wel meer topics langs over autohuur.

Ik heb meestal bij een reisbureau de auto gehuurd, dit jaar voor het eerst bij usareisen.de (mijn duits is goed genoeg en ik heb een woordenboek) en als ANWB lid kan Hertz ook handig zijn (korting via de ANWB).
Het is een kwestie van goed vergelijken.
Usareisen.de heeft trouwens ook een engelse site, zie http://www.drive-usa.de/rental-cars/

Marianne
#12 - 14-08-2011, 17:54 uur

Jez

Onze ervaringen zijn positief: een goede auto. Wel een keer extra olie bijgegooid, maar, zonder bon, vergoedden ze bij het inleveren royaal de kosten.

Dat zegt dan weer niets over Eautohuur, maar wel over Dollar.

Al een aantal x bij usareisen.de geboekt, nu weer eens bij Autoeurope voor California: daar kwam deze het voordeligst uit deze keer. Op Hawaii hebben we wel weer via usareisen geboekt. Heb eautohuur ook wel eens gebruikt, niks mis mee. Het is tenslotte "alleen maar" een tussenpersoon. Hoe de auto en de service uit gaat vallen, is aan de plaatselijke verhuurder.
#13 - 14-08-2011, 20:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Freddytex

Bij usareisen.de kan je zelf kiezen bij wie je huurt.Bij eAutoreizen moet je het vragen.Indien de prijs van eAutoreizen.nl  duurder is moet je telefoneren dan kunnen zij een beter prijs geven. Ik heb dit reeds 2X gedaan
#14 - 14-08-2011, 20:25 uur

petravv

Beide reizen gehuurd via eautohuur en dan krijg je bij een tweede keer nog eens extra returning customer korting. Inderdaad ook een keer de olie moeten laten verversen maar zonder problemen de kosten daarvoor geretouneerd gekregen.
#15 - 14-08-2011, 22:55 uur
http://amerika--2009.blogspot.com/   let niet op de typefouten haha  Het Zuid Westen

http://vanvliet-amerika2010.blogspot.com/

De Zuidelijke staten

Amerika/Canada 2012 http://amerikavanvliet2012.blogspot.nl/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15