Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

auto huren 21 jarige

Discussie gestart

usaxtreme

ja dat begrijp ik best  ;D
#16 - 03-10-2005, 21:20 uur

Jez

Nou, jij komt er nog fraai mee weg, met je 1e auto. De mijne was een Volvo 66........... Knalgeel! Als ik na het boodschappen doen de overvolle parkeerplaats opliep, zag ik mijn auto meteen staan  :-[ :-[ Maar hij liep wèl altijd!
#17 - 03-10-2005, 21:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Ben inmiddels al aan m'n 8-ste auto. Eén keer is een auto van mij op de snelweg in brand gevlogen, de andere 6 heb ik altijd gewoon kunnen verkopen. :P
#18 - 03-10-2005, 22:07 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Chiefram

Ben inmiddels al aan m'n 8-ste auto. Eén keer is een auto van mij op de snelweg in brand gevlogen, de andere 6 heb ik altijd gewoon kunnen verkopen. :P

Ik zei nog: "Rook nou niet in de auto...", maar nee hoor! Niet luisteren naar mij!

;)
#19 - 03-10-2005, 22:15 uur

Pieter79

Ik zei nog: "Rook nou niet in de auto...", maar nee hoor! Niet luisteren naar mij!

;)

Hahaha, en laat ik nu ook nog eens niet roken!!
#20 - 03-10-2005, 23:35 uur
« Laatst bewerkt op: 03-10-2005, 23:35 uur door Pieter79 »
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."

Chiefram

Maar dat was wel even schrikken en flink balen natuurlijk. Dan sta je daar met je brandende auto...

En toen?  :-\
#21 - 04-10-2005, 00:24 uur

Pieter79

Brandweer gebeld..... Na een paar weken kreeg ik nog een rekening van 'rijksdienst verkeer en waterstaat' van zo'n 8000 gulden. Dat is het bedrag voor een stukje wegdek van 2 bij 5 meter! De verzekering heeft gelukkig alles betaald :)
#22 - 04-10-2005, 11:45 uur

Chiefram

Holy Moly! 8000 euro voor een stukje van 2x5 meter???!!! Jee, gelukkig dat de verzekering dat betaalde. Kreeg je van de brandweer zelf ook een rekening zeker?

Weet je ook wat de oorzaak was? Vloog de auto al in brand toen je gewoon reed? Dan moet je je wezenloos geschrokken hebben als je ineens de vlammen eruit ziet komen.

Zo heb ik een keer middenop de snelweg bovenop mijn remmen gestaan en ben ik als een haas de auto uitgesprongen de berm in. Gelukkig had ik mijn vader bij me, maar die wist niet wat er aan de hand was. Ik zag een spin op mijn zonneklep zitten... nou, ik had maling aan alles, hahaha... Ik stapte pas weer in toen ik de dode spin buiten zag liggen, anders had ik echt lopend terug naar huis gegaan.
#23 - 04-10-2005, 15:27 uur

usaxtreme

Zo heb ik een keer middenop de snelweg bovenop mijn remmen gestaan en ben ik als een haas de auto uitgesprongen de berm in. Gelukkig had ik mijn vader bij me, maar die wist niet wat er aan de hand was. Ik zag een spin op mijn zonneklep zitten... nou, ik had maling aan alles, hahaha... Ik stapte pas weer in toen ik de dode spin buiten zag liggen, anders had ik echt lopend terug naar huis gegaan.

zo krijgen we dus files!  ::) hahaha  :D ;)
#24 - 04-10-2005, 18:00 uur

Chiefram

Inderdaad! Ik mocht van geluk spreken dat ik mijn vader bij me had, anders had die auto er nu nog gestaan, midden op de snelweg!!! Ik had er echt NIET meer in gaan zitten, als ik niet 100% zeker wist dat die spin er uit was gehaald.

Maar ja, eer mijn vader toen doorhad wat er aan de hand was, hahaha... Ik zou eigenlijk niet eens meer weten wat de overige weggebruikers hebben gedacht van mij, haha...  :-[ :-X :-\
#25 - 04-10-2005, 19:42 uur

Pieter79

Hoe moet dat met allemaal die spinnen in de States?? Ik ben alleen een klein beetje schuw voor de huisspinnen omdat ze relatief snel zijn!
#26 - 04-10-2005, 21:29 uur

usaxtreme

spinnen ? wat dacht je van vliegende kakkerlakken  :D
#27 - 04-10-2005, 21:38 uur

Chiefram

Hoe moet dat met allemaal die spinnen in de States?? Ik ben alleen een klein beetje schuw voor de huisspinnen omdat ze relatief snel zijn!

Ik heb van PetraVS (en ook van anderen hier in de US) begrepen dat er wel degelijk grote zwarte spinnen zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat de grootste spin hier in huis (alweer maanden geleden trouwens), dezelfde afmeting had als een mier...

Op de een af andere manier hebben wij er hier (nog) geen last van. En geloof me, mijn ogen zoeken altijd onbewust alles af, met name in de kleinste hoekjes.

Misschien komt het wel omdat wij een bedrijf hebben ingehuurd (Tru ChemLawn of zoiets), dat zowat elke week onze tuin komt besproeien met insekt en onkruid dodende middelen. In huis hebben we een insekten verjager in het stopkontakt zitten (onhoorbaar voor mensen en huisdieren) en daarnaast spray ik ook 1x per maand in huis met insekt dodende middelen, omdat ik echt niet onverwachts gekonfronteerd wil worden met een spin.

Het val met al die chemikalien trouwens nog mee dat we er zelf nog niet aan onderdoor zijn gegaan...

hahaha
#28 - 04-10-2005, 23:10 uur

usaxtreme

Ik denk dat het ook veel met het klimaat van de staat waarin je woont heeft te maken
#29 - 05-10-2005, 16:58 uur

Pieter79

Als noodgeval kun je altijd een flesje haarlak (ultra strong) gebruiken om een ongewenst insect te 'bevriezen'. Hierna kun je em opvegen en weggooien.
#30 - 05-10-2005, 17:27 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15