Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

autohuur

Discussie gestart

sweatbox

Wij hebben geen auto bij Alamo gehuurd,
maar bij Hertz.. is ook een goede toch?
En is het waar dat een economy car word afgeraden?

.... kan toch best? ???

Zeg, zorg je wel dat je een beetje ontspannen op vakantie gaat!
Je paspoort en je creditcard niet vergeten, de rest is daar desnoods nog te regelen.
#31 - 09-08-2005, 19:15 uur

Jez

Is ongeveer de helft van hier; ik lach nog steeds bij de benzinepomp!

(Heb ik nu officieel het laatste woord? Dat heb ik zo graag  ;D ;D ;D ;D ;D )


Je mag het laatste woord hebben, zeker omdat we het eens zijn.....

Citaat
Benzine kost de helft en het verbruik is al snel het dubbele van een Europeaan of Japanner.

 Yess!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
#32 - 09-08-2005, 23:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Nee, kan niet. Je hebt geen ruimte en het is niet comfortabel genoeg om lange afstanden te rijden. Ga minimaal voor een midsize en dan hopen dat je een upgrade krijgt naar een full size.

Het is een geweldige vakantie maar je moet niet besparen op de autohuur. Die 2 a 3 honderd euro extra op de hele vakantie is het geld niet. Neem altijd een full inclusive of gold pakket. Dan ben ten alle tijde goed verzekerd.

Volledig mee eens! Ik dacht al, een Ford Focus.............. ??? ??? ???
Die wil ik hier nog niet eens rijden! (Jawel, ik HAD een Suzuki Swift, maar krijg nu een Audi 80, dus kan ik lekker verwaand doen  ;D ;D ;D)

Da's of je Parijs-Dakar in een Smart zou rijden  :-\

De afstanden in Amerika zijn veel groter, dus heb je ook een grotere auto nodig. Kun je meteen je vriend die tent uit zijn hoofd praten. Je maakt gewoon een deal met hem: als jij nou eens die tent thuis laat, dan huren we een grotere, luxere auto..............

Wil je een kostenplaatje? Ik betaal voor 3 weken een full-size met premium verzekeringspakket €825,-
#33 - 09-08-2005, 23:46 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Frank S

Ik betaal voor een week SUV (Trailblazer dus) voor Alamo-Gold (alle verzekeringen, extra bestuurders en volle tank benzine) €322
#34 - 10-08-2005, 09:28 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

ejb


Hallo,

In sommige weken is het niet toegestaan om met een RV door death-valley te rijden.
Met een personenauto is dat echter geen probleem.
Mocht je motor toch te heet worden zet dan je airco uit.
Maar mijn ervaring is. Dat de tegenwoordige auto's er geen problem meer mee hebben.
Vele auto's worden ook uitgetest in Death-valley!
De kans is ook groot dat je een prototype tegenkomt  ;D
Er wordt verder nog aangeraden om voor jezelf, maar ook voor de auto voldoende water mee te nemen.
#35 - 10-08-2005, 12:13 uur



DennisH

Er wordt verder nog aangeraden om voor jezelf, maar ook voor de auto voldoende water mee te nemen.

Wat is voldoende ?? Ik reken op 5 liter per persoon per dag en ik wil 3 dagen water voor onvoorziene omstandigheden (hij zal maar stuk gaan in de DV) meenemen. Dan zit ik dus op 30 liter noodvoorraad.
Hoeveel water moet ik dan meenemen voor de auto ??
Ik heb ook gehoord dat er hier en daar water/koelvloeistof voor de auto langs de weg staat, of is dat een fabel ?
#36 - 10-08-2005, 13:08 uur

ejb

Volgens mij moet je met dertig liter toch wel een heel eind kunnen komen. Wij hadden zelf hooguit tien liter bij ons (nu waren wij ook van plan om vooral (helaas vanwege de tijd) de doorgaande weg door Death Valley te volgen). Er zijn  inderdaad plaatsen waar koelwater voor de auto te verkrijgen is, deze staan op het kaartje wat je bij de ingang krijgt aangegeven.
#37 - 10-08-2005, 13:15 uur



saskia

euh... zozo 30 liter.. wil je er ook mee gaan douchen ? :-) geintje..

handige tip..
#38 - 10-08-2005, 13:48 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15