Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

autohuur

Discussie gestart

spinifex

hallo vakantiegangers,

In september wil ik 3 weken rondcrossen in een cabrio door Californie. Nou kwam ik een heel goedkope aanbieder tegen, www.priceline.com, alleen zijn de tarieven zonder LDW/CDW en ALI/LIS verzekeringen. Wie weet hoe de tarieven zijn als je die bij de verhuurder ter plaatse afsluit? En zijn er ook mensen die weten of priceline.com betrouwbaar is?

Alvast bedankt voor het antwoord,
Matthijs
#1 - 08-02-2004, 14:20 uur

Bakvet

Je bent ongeveer $30 per dag kwijt aan verzekering.  :-\  Ieder jaar komen er Nederlanders in de problemen omdat ze schade hebben veroorzaakt en geen Extended Liability hadden afgesloten. Er is dan niemand die je kan helpen. Terwijl als je wel verzekerd bent alles voor je geregeld wordt.
#2 - 17-07-2004, 20:29 uur

heivalido

Ik raad aan de auto te huren bij een firma die een minimale verzekerings eis stelt. Verzekering is wel het belangrijkste als het om huren in amerika gaat.
Alamo is een goed auto verhuur bedrijf met goede verzekerings pakketten, kijk daar eens rond, houdt wel rekening met het feit dat een cabrio DUUR is om te huren, het koste mij in 2000 in Florida ongeveer 2000 gulden voor iets minder dan 2 weken
#3 - 05-08-2004, 13:28 uur

usfreak

Matthijs,

Ga geen auto huren bij een onbekende!
De huurauto is wel een stuk van je vakantie gaat er iets mis dan kan ook je vakantie de mist in gaan.

Een goeie voordelige is Holidaycars deze is all inclusive voor een redelijke prijs!

Ga je op zeker huur dan je auto bij je Vlucht en evt eerste overnachting (dan is je vlucht ook verzekert, losse tickets niet).
en huur je auto bij Hertz.

Hotelplan heeft van dit soort mogenlijkheden.

Veel plezier.
#4 - 24-02-2005, 14:18 uur

heivalido

Er zijn ook meer dan genoeg aantrekkelijk geprijsde Fly & Drive aanbiedingen.
Wij hebben er 1 geboekt bij www.travelcompany.nl
Hier is alles tot in de puntjes geregeld en nog voor een goede prijs ook, 2000 euri voor 4 retour tickets inclusief 1 week autohuur, een minivan. Uiteraard vliegen er maar 2 personen terug maar dat is geen probleem volgens MartinAir en Travelcompany.
#5 - 03-03-2005, 08:37 uur

Jacko

In April gaan we 26 dagen rondtoeren in de omgeving van LA/SFO en Las Vegas. We vliegen met de KLM (E510 p/p). De auto (een Ford Taurus) heben we geboekt bij Hotel Plan. Het bleek nl. dat dit goedkoper was dan direct via Hertz. Voor de auto zijn we +/- E900,- kwijt. Dit is incl. alle verzekerkingen , gratis volle tank (was niet echt nodig) en een Never-Lost.

Ga dus zeker ff bij een reisburo langs, het kan schelen. Mocht je wel direct willen boeken bij een verhuurder, kijk dan als ANWB lid bent of je AAA korting krijgt. Scheelt ook weer.
#6 - 03-03-2005, 15:36 uur
« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 14:34 uur door Jacko »

saskia

Hallo,

Wij gaan over 3 weken een rondreis maken door Californië. Nu heb ik een vraagje over de auto.
Is het waar dat niet iedere auto door Death Valley mag/kan ? Mensen om je heen komen met allerlei adviezen en opmerkingen aanzetten, waardoor ik opeens begon te twijfelen. Wij hebben (dacht ik) een Ford Focus gehuurd bij Hertz. Iemand ervaring ?

Oja, en moet je nog iets bijzonders doen als je allebei de auto wil besturen?
ja, behalve afwisselen.. maar dus met papieren of kosten e.d. ? Jullie merken het; ik ben totaal onbekend met deze zaken! Dus alle adviezen zijn welkom.
#7 - 08-08-2005, 11:53 uur

usfreak


Hallo,

In sommige weken is het niet toegestaan om met een RV door death-valley te rijden.
Met een personenauto is dat echter geen probleem.
Mocht je motor toch te heet worden zet dan je airco uit.
Maar mijn ervaring is. Dat de tegenwoordige auto's er geen problem meer mee hebben.
Vele auto's worden ook uitgetest in Death-valley!
De kans is ook groot dat je een prototype tegenkomt  ;D
#8 - 08-08-2005, 12:11 uur

saskia

Bedankt voor je reactie he..

en weet je toevallig ook hoe het dus zit met 2 personen die bestuurder worden?
Ik weet niet meer of we dat nu bij het huren van de auto direct hebben aangegeven of dat wij als we de auto ophalen moeten aangeven.
Zijn dat extra kosten dan?

#9 - 08-08-2005, 12:41 uur

usfreak


Dat ligt aan de Verhuurbedrijf en staat waar je de auto huurt?
Welk verhuurbedrijf?
Welke Staat ?
Leeftijd bestuurder(s)?
#10 - 08-08-2005, 12:55 uur

saskia

  :o

 euh, door Californie
en we zijn beide ouder dan 25.

En via Hertz..

(maarja misschien dat mijn vriend hier wat duiderlijker in kan zijn haha. Auto's, Hertz..
automaat.. dingen waar ik niet zoveel vanaf weet..)

 ;D

#11 - 08-08-2005, 13:09 uur

usfreak



Voor ik zover kan bekijken Zijn er geen extra kosten ed. noodzakelijk.
Natuurlijk wel even navragen bij het reisbureau.  ;D
#12 - 08-08-2005, 13:18 uur

sweatbox

In California zijn er geen kosten aan verbonden om de huurauto op twee namen te zetten. Dit is daar per wet geregeld en zou dus voor alle verhuurbedrijven moeten gelden.

Ik denk dat je de tweede bestuurder daar ter plaatse ook nog kan regelen. Het is volgens mij een verzekeringskwestie. Hoe dit werkt kun je het beste navragen bij Hertz.
#13 - 08-08-2005, 13:23 uur
« Laatst bewerkt op: 08-08-2005, 18:42 uur door sweatbox »

saskia

Oke, bedankt!
Ja, we vragen het nog maar ff na bij Hertz.

Handig hoor, dit forum  :-*
#14 - 08-08-2005, 14:54 uur

Robert

Hoi Sakia,
Huur altijd bij Alamo en die hebben de mogelijkheid in hun (vanaf)  gold pakket zitten dat er max 3 personen in dezelfde auto mag rijden. Wel even aangeven bij de balie als je de auto ophaalt. Ik regel de huurauto wel altijd al in Nl zodat ik meteen aan kan rijden als ik aankom. Ik vlieg op LAX en na de formalteiten kan je meteen op weg. Let er wel op dat de medewerkers van verhuur bedrijven ja ltijd proberen meer aan te smeren als nodig. Bijv. extra verzekeringen (maar die zijn al geregeld in je gold pakket) en of je een duurder en grotere auto voor maar zoveel per dag meer.... Rijd je dadelijk in een grote dikke zuiperd die flink op je budget inhakt. Gelukkig zijn de prijzen vd benzine nog goedkoop in vergelijking met nl.
Ga zelrf met mijn vriendin eind sept naar Cali, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Veel reisplezier Robert
#15 - 08-08-2005, 17:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15