Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Autohuur

Discussie gestart

Nisandros

Dag,

Een vraag ik eindig mijn Florida reis  in Orlando met 3 nachten en twee dagen pretpark bezoeken.
Het hotel bied een shuttle bus aan naar de parken.

Graag jullie advies is het uit kostenoogpunt verstandig om de auto (verhuurder ALAMO) bij aankomst
in Orlando in te leveren en dus een taxi van het afleverpunt naar hotel en later voor de terugreis van hotel
naar airport te betalen?
Weegt dit op tegen de kosten van drie dagen autoverhuur met mijn pakket  bedraagt de besparing € 110,- (voor 3 dagen).

Groeten
#1 - 18-02-2009, 20:24 uur

Hans B

Elk autoverhuur bedrijf heeft shuttle bussen van het vliegveld naar hun rental station.
Je wordt opgehaald van het vliegveld en bij inleveren brengen ze je ook weer terug.
Dus geen extra taxi.
Zoals ik ook al in het andere bericht schreef is een auto wel erg makkelijk.
Wil je 's avonds na het pertpark nog iets, ben je eigen baas.
Al is het maar om een pizzaatje te halen.

succes, Hans
#2 - 18-02-2009, 20:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Nisandros

Hans,

wederom dank. Ben met je eens een auto bij de hand is o zo makelijk. Ik laat de autohuur maar doorlopen.
Wellicht willen we vanuit Orlando ook nog even kijken bij Space Center is hier in de avond ook wat te doen of is dit alleen overdag?
#3 - 18-02-2009, 20:57 uur

Hans B

Wij hadden aan één dag bijna te kort.
#4 - 18-02-2009, 22:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15