Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Autohuur

Discussie gestart

perryvermeulen

Nieuw!
Na lang zoeken maar even hier de vraag neerleggen:

wie heeft een goede tip voor autohuur? Wij willen 2 stukken per auto (economy of compact class) afleggen, Chicago IL - St. Louis MI en Memphis TS - Jackson MS.
Auto dus retourneren op andere plek dan afhaallokatie.

Wie heeft goede ervaringen met een bepaalde verhuurder of wie weet welke verhuurder gewoon lekker goedkoop is? Alamo ziet er op zich goed uit maar het gekke is - de eerste trip is stukken duurder als de tweede trip, terwijl we meer dagen gebruik maken van de auto bij Memphis-Jackson...

Beide ouder dan 25.

Groeten
Perry Vermeulen

ps - Hertz vind ik best aantrekkelijk, ook qua prijs. Dit staat erbij: Betaal Nu Tarieven COMBINED AIRPORT CONCESSION FEE AND VEHICLE LICENSE FEE, Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico, belasting, Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering, TRANSACTIETOESLAG, Drop fee, Estimated mileage
Betaal Later Tarieven Drop fee

Weet efkes niet waar ik dan die ANWB-code kan plaatsen, zie ik niet staan in het bestelformulier. (CDP) 504224
#1 - 06-05-2009, 07:54 uur
« Laatst bewerkt op: 06-05-2009, 12:12 uur door perryvermeulen »

hdeweert

Je moet wel het vakje “Ik heb een korting(CDP, PC, Coupon of andere code)” aan moeten vinken.
https://www.hertz.nl/rentacar/reservation/gaq/index.jsp?bsc=t&targetPage=reservationOnHomepage.jsp

Harm
#2 - 06-05-2009, 11:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15