Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bagage

Discussie gestart

pennylane

Weet het even niet meer, ik mag 2 koffers meenemen toch? Elk van 23 kilo (met de kans van 25 usd bijbetaling)
Ben alleen de afmetingen kwijt, weet iemand of daar moeilijk over gedaan wordt?
Was handbagage nou 18 kilo? Ik heb een trolly, best groot, weet iemand de toegestane afmetingen van de handbagage?
#1 - 03-08-2008, 00:07 uur

Jez

Met welke maatschappij vlieg je? Omdat de regels aan verandering onderhevig zijn, kun je het beste je info van de website van je maatschappij halen. Het ligt er trouwens ook aan wanneer je je ticket hebt gekocht. Wij hebben bijv. voor februari onze tickets gekocht en daarom geldt voor ons dat we 2 koffers pp gratis mee mogen nemen.
#2 - 03-08-2008, 00:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

pennylane

Hey Jez,
Heb mijn ticket begin mei of eind april gekocht. Denk wel dat ik die 25 usd moet betalen, voor die extra koffer. Daar waren ze toen bij D-Reizen nog niet over uit. Ik vlieg met Delta airlines
#3 - 03-08-2008, 00:50 uur

Jez

Kijk even via deze link op de site van Delta. Je hebt je ticket net te laat gekocht om onder die $25,- uit te komen.
#4 - 03-08-2008, 01:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ceetje

Heb even gekeken bij de Delta link en volgens mij mag je nog steeds 2 stuks bagage meenemen vanuit Europa naar de V.S. 1 stuk geldt voor binnenlandse vluchten en nog een paar andere bestemmingen, de derde regel is internationaal en daaronder valt Europa.
#5 - 03-08-2008, 12:32 uur

pennylane

Aw, bedankt voor jullie reacties :afro:
Ik zit alleen nog een beetje met de handbagage. Mag je een trollykoffer meenemen als handbagage? Is het 18 kilo wat je aan handbagage mag meenemen?
#6 - 03-08-2008, 12:38 uur

hdeweert

Je mag ook een trollykoffer meenemen als hand bagage mits hij voldoet aan de voorwaarden.

How large can your carry-on bag be?
•   Must weigh less than 40 pounds (18 kg)
•   Can't exceed 45 inches (length + width + height)
•   Must fit easily in our SizeWiseฎ unit (approximately 22"x14"x9")
•   Must fit in an overhead bin or underneath the seat in front of you
What counts as a personal item?
•   Purses, briefcases, camera cases, and diaper bags
•   Laptop computers (can’t be checked and must be carried on)
•   Items of a similar or smaller size to those above
What else can you bring onboard?
•   Food items for immediate consumption
•   Assistive devices such as wheelchairs or crutches
•   One box or bag of duty free merchandise
•   A coat, jacket, or umbrella

Harm
#7 - 03-08-2008, 13:11 uur

pennylane

Bedankt Harm. Weet jij toevallig zo hoeveel het is in cm's? Die afmeting van die trolly?
#8 - 03-08-2008, 14:07 uur

hdeweert

De afmeting van jouw trolley weet ik natuurlijk niet
Als je bedoeld dat je wilt weten hoeveel cm een inch is probeer dan Google eens en zoek dan op “ inch naar cm “ of omgekeerd.

Succes
Harm
#9 - 03-08-2008, 15:45 uur

nbraakman

Bedankt Harm. Weet jij toevallig zo hoeveel het is in cm's? Die afmeting van die trolly?

1 inch is ong. 2.54 cm. Dus als je voor de lengte + breedte + diepte een totaal van 45 x 2.54 = 114.3 cm aanhoudt zit je goed. paar cm meer zal ook wel niet zo'n probleem zijn
#10 - 03-08-2008, 15:46 uur



nbraakman

De afmeting van jouw trolley weet ik natuurlijk niet
Als je bedoeld dat je wilt weten hoeveel cm een inch is probeer dan Google eens en zoek dan op “ inch naar cm “ of omgekeerd.

Succes
Harm


juist! http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm bijvoorbeeld :D
#11 - 03-08-2008, 15:47 uur



hdeweert

En zo heb je ze ook van $ naar €
Van km naar mijl en ga zo maar door
#12 - 03-08-2008, 15:51 uur

pennylane

bedankt allemaal. Heb de trolly net gemeten en kan NET.
Er stond een lijstje van Delta wat allemaal mee mag in de handbagage. Zouden ze moeilijk doen over wat souvenirs in de handbagage?
#13 - 03-08-2008, 19:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15